Fallout 1.5: Resurrection



26.03.2008 Jak jsme na tom a kdy to vlastně dokončíme

Předně bych chtěl poděkovat všem, kteří nám stále drží palce a vzkázat vám, vydržte ještě. V současnosti startuje skriptování poslední zbývající a zároveň největší lokace ze hry, tudíž ač nerad, musím oznámit, že tento měsíc Resurrection hotov ještě nebude. Když jsme na začátku minulého roku ohlašovali vydání módu na konec toho samého roku, nejenom že jsme skutečně doufali, že k tomu dojde, byl to tehdy i reálný termín. Rozhodně jsme nezaháleli. V minulém roce se na modu udělal ohromný kus práce. To vše kromě jiného završené naší novou webovou prezentací. Ovšem ne všichni jsme se mohli z různých důvodů projektu věnovat natolik, kolik bychom chtěli a co to nepřiznat, u některých věcí jsme dostatečně neodhadli kolik času jim bude třeba věnovat vzhledem k finálnímu ladění.

Takže kdy bude Resurrection dokončen V hektickém období spouštění nových stránek jsme trochu neuváženě posunuli termín jen na první čtvrtletí tohoto roku. I když tedy ne v prvních třech měsících, česká verze hry tento rok bude. Vzhledem k předcházejícím zkušenostem přesnější termín raději neohlašujeme, takto máme alespoň dostatečnou rezervu a věříme víme, že tentokrát to dodržíme. Jestli bude tento rok i anglická verze, to nemůžeme s čistý srdcem zaručit, ale uděláme pro to všechno, co bude v našich silách. Každopádně vás budeme průběžně informovat, jak práce pokračují.

Daemon

06.03.2008 Rozšíření týmu a přidání bannerů

Díky našim prosbám o pomoc směřovaným především na grafiky jsme získali celkem tři nové posily, které nám pomáhají dotvořit zbývající nezbytné grafické prvky hry. Protože pouhé strohé jmenování by vám asi příliš neřeklo, rozhodli jsme se u každého z nich ještě ukázat některé z předchozích prací, které je snad představí mnohem lépe než to dokážou slova. Novými posilami tedy jsou: EDOGIE (ukázka jeho práce zde a zde), EMI (ukázka jeho práce zde a zde) a STEFIX (ukázka jeho práce zde a zde). Vítáme je mezi námi a děkujeme, že se odhodlali obohatit Falloutí komunitu prostřednictvím Resurrectionu :)

V blízké budoucnosti je však stále možné, že se řady našeho týmu ještě malinko rozrostou, protože v posledních několika dnech se přihlásili další dva potenciální pomocníci. Doufáme, že jim nadšení také vydrží, abychom je mohli představit již příště. V oblasti konečných obrazovek však i přes vydanou pomoc zbývá poměrně dost práce, proto stále vítáme další, byť i drobnou pomoc (především co se týče 3D grafiky).

Dále se nás už pár lidí ptalo, jestli neplánujeme nějaké ikonky či bannery na podporu stránek. Rozhodli jsme se tedy vyjít v rámci možností vstříct a udělat jednu ikonku a banner, kterým můžete na tyto stránky odkázat a Fallout 1.5 tím alespoň trošku podpořit. Oboje najdete i s vkládacím kódem v zbrusunové sekci bannery. Samozřejmě se nejedná o vyloženě dokonalé kousky, ale čas je drahý a raději ho tedy co nejvíce směrujeme k tvorbě MODu.

Ratman

29.01.2008 Ukázka z dokončované lokace

Nedávno jsme dokončili naskriptování další lokace a v současnosti probíhá její testování a dolaďování. Je vždy radost vidět, jak to všechno navržené, konečně funguje ve hře a tedy aby jste si přišli taky trochu na své, máme pro vás dva screeny:

Možná si ještě vzpomenete na screenshot supermutanta v ringu ze staré verze stránek. Teď můžete vidět tu samou situaci namísto v mapperu, již v plně funkční hře.

Na druhém obrázku vám zase naznačujeme, jak to může dopadnout, když se pokusíte o operaci bez dostatečných lékařských znalostí.

Pokud jde o nové členy týmu, od minulé aktuálky se nám ozvali dva grafici, jež vám snad budeme moct v blízké době představit. Přesto grafické práce jsou poměrně časově náročné a jen neradi bychom zbytečně odváděli členy týmu vázané na jiné činnosti a zbytečně tak oddalovali dokončení projektu. Proto pokud máte chuť, čas a grafický talent nejen na 3D, ale třeba umíte i pěkně kreslit, ozvěte se. Každá pomoc v tomto směru je stále velmi vítaná.

Daemon

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23