FAQ  •  Register  •  Login

Dohráno :) (spoiler)

Moderators: Ratman, Saruman, feťák8, valcik

<<

Prod1gy

Accepted

Posts: 12

Joined: Mon Oct 07, 2013 6:46 pm

Post Mon Oct 14, 2013 11:52 pm

Dohráno :) (spoiler)

Tož bylo to fajne :)
Poslední video luxusní i když moc dobře sem asi nehrál xD
Ale místama mě vážně srali ty pasáže kde ste na něco kývli a chcípli ste, člověk aby ukládál hru před každým dialogem :D
A hlavně na konci, kdyz už měl vybuchnout reaktor, tak sem chtěl jít dolu zničil generator ale na podruhé už na mě utočili :D
Ale co me zůstalo záhadou, tak ten típek v te vault bundě v 6 patře byl kdo? Nedostal jsem se k němu. Kdyžtak prosím napsat sem nebo do zpráv díky :)
Jinak moje hodnocení 5/10.
<<

feťák8

User avatar

Idolized

Posts: 248

Joined: Mon Oct 07, 2013 2:50 am

Post Tue Oct 15, 2013 12:22 am

Re: Dohráno :) (spoiler)

Zvol násilnou cestu v celé Obrodě. Stačí vystřílet stráž v energozbrojích, pak by s ním mělo jít pokecat.
Image
<<

Prod1gy

Accepted

Posts: 12

Joined: Mon Oct 07, 2013 6:46 pm

Post Tue Oct 15, 2013 8:25 am

Re: Dohráno :) (spoiler)

no dík to vím taky :D ale na to právě nemám :) proto se ptám.
<<

feťák8

User avatar

Idolized

Posts: 248

Joined: Mon Oct 07, 2013 2:50 am

Post Tue Oct 15, 2013 9:48 am

Re: Dohráno :) (spoiler)

Podobnou otázkou se zabýváme i zde. V podstatě k tomu nemám co dodat. :)
Image
<<

Smrdutý orangutan

User avatar

Liked

Posts: 61

Joined: Sat Oct 12, 2013 3:53 pm

Post Thu Oct 17, 2013 7:28 pm

Re: Dohráno :) (spoiler)

Asi jsi nedával pozor. :-) Ten týpek ve vault uniformě stojící vedle rozpadajícího se těla s tebou má mnoho společného. :-)
Bad motherfucker
<<

billclinton

Neutral

Posts: 3

Joined: Thu Jan 16, 2014 10:56 am

Post Thu Jan 16, 2014 12:05 pm

Konec hry možná řešení (spoilery)

Zdravím všechny fallouťáky,

nejdřív kluci říkám díky moc. Za posledních deset let mě žádná hra takhle nechytla. Fakt ne výborná, ale SUPER PRÁCE!!!!
Tak nyní k tématu, protože jsem se za posledních pár let přesunul ze studentského života do pracujícího, tak bohužel nemám čas sedět celé dny u počítače a zkoumat tajemství této úžasné modifikace. pro mě je vůbec úspěch, že se našla hra, která stála za to ji dohrát.

Zajímají mě nejvíc konce hry (Poje postava měla vědu kolem 130 a a řeč to samé), takže prokecat se bez boje v základně obrody až do 6. patra nejsou problém.

Konce na které jsem přišel:
1) přidám se k ghoulům a zničíme Alber...
2) zabiju spasitele osvobodím vězně a zničím základnu (nebo nechám spasitele zapnout autodestrukci, to už vyjde nastejno)

Tak nyní je podle mě řešení, na které nejsem schopen přijít a ani to zde na fóru nebylo nakousnuto (apropó nechápu, že to nikoho nenapadlo, nebo jsem to nenašel) A´t je to tak či tak, oba dva konce končí smrtí hlavního hrdiny. (druhej protože se rozpadne),mě ale napadlo, že by možná šlo:

Přijít na to, jak opravit stroj na přeměnu? Lze to? má cenu nad tím dumat....prosím tvůrci ano či ne??? Já fakt na to nemám čas:-))))

Lze si promluvit v šestém patře s vězněm bez boje? To je podle mě klíč, ale já se tam nejsem schopen bez boje dostat. Plížit se taky nejde, napadnou mě vždy okamžitě po otevření!!!

Lze tu obrodu udělat bez boje následně:

1)opravit stroj
2)pokecat s vězněm v 6. patře
3)propustit vězně (zde pokaždé když vypnu druhý generátor, tak jsem taky napaden, nevím jak to udělat, aby mě nenapadli)

Díky moc
<<

Daemon

User avatar

Resurrection team member

Posts: 1180

Joined: Fri Dec 14, 2007 9:49 pm

Post Fri Jan 17, 2014 11:58 am

Re: Konec hry možná řešení (spoilery)

Nechci příliš prozrazovat, takže jen podotknu, že snad je ve hře dostatečně řečeno (aspoň doufám), že přístroj ve skutečnosti rozbitý není a jak je to se šancí, že by fungoval podle představ ghoulů...
<<

billclinton

Neutral

Posts: 3

Joined: Thu Jan 16, 2014 10:56 am

Post Fri Jan 17, 2014 3:55 pm

Re: Konec hry možná řešení (spoilery)

No nevím, podle mě je tam na každém "rohu řečeno", že šance opravit stroj, tak aby fungoval podle představ ghoulů není (jestli se pletu tak mě někdo opravte prosím). Pořád si ale nemyslím, že by ta možnost neexistovala. (už jen protože jsem prokecal vězněného obrozeného a ten mi "vnuknul" tuto myšlenku.)
Nicméně na zdejším fóru je prakticky pořád to samé, každý to vystřílel,ale tak dobrá, smířím se s konci, které jsem dohrál.

Pořád by mě ještě zajímalo, jestli se někomu podařilo prokecat obrozeného bez boje a vypnout ten druhý generátor bez boje?
<<

Mayck

Neutral

Posts: 4

Joined: Tue Jan 21, 2014 11:24 am

Post Wed Jan 29, 2014 3:22 pm

Re: Dohráno :) (spoiler)

Dohráno po třetí. Znamenitá práce hoši, díky. Opravdu v duchu původního Falloutu.
Kdybych měl něco vytknout, tak je to asi obtížnost boje. Za kriticky založenou postavu bez rychlostřelce s odolností 4 byl každej větší souboj porod (i v combat armoru s psychem jsem měl problém přežít jedno kolo), jelikož většinu hry je to prakticky jen jeden výstřel za kolo (magnuma jsem našel až po vystřílení jednoho baru v seditu ke konci hry) a ne vždkycky je za co se krýt.
Ale jestli je něco super, tak že spousta věcí jde řešit nekonfliktně (ikdyž ne všechno) a jako původní fallout jde mod dohrát bez jedinnýho výstřelu/zářezu :).
<<

Halflifeblazen

User avatar

Accepted

Posts: 14

Joined: Wed Feb 12, 2014 4:49 pm

Post Thu Feb 20, 2014 7:01 am

Re: Dohráno :) (spoiler)

Tak jsem to konečně dohrál na co kladnou karmu, tedy jsem překecal Spasitele aby tu základnu obrody zlikvidoval, bohužel vězně se mi nepovedlo osvobodit takže lehli popelem s nimi, byl jsem s Císařstvím a Sebastiana prodal mutantům a když jsem zjistil že Spasitel byl taky lovcem mutantů tak jsem ani nelitoval. Jen mě mrzí že Vault 16 nemá ten obří Vault Door, když se řekne Vault první co si představím jsou obří protiatomové kruhové dveře takže mě zajimalo jestli je Císaři nerozebrali a neudělali z toho posilovnu protože předtím město nemohli mít a tutíž ani výtah na povrch, ale jinak jsem s výsledky mého počínání spokojen, škoda že to stejně skončilo mojí smrtí, každopádně smekám nad vaším modem příběh jsem naprosto hltal a valil jsem oči když jsem se dozvěděl čím vlastně jsem i více o Spasitelovi očividně neměl v hlavě vůbec v pořádku. :D Škoda jen že to jednou musí skončit. Rozhodně vám děkuji za skvělou zábavu hratelnost i příběh, a hlavně i děkuji za pomoc při řešení celkem trivialnímu problému s dlouhým účinkem drogy.
<<

kikopp

Accepted

Posts: 23

Joined: Wed Mar 12, 2014 12:29 pm

Post Tue Apr 08, 2014 5:05 pm

Re: Dohráno :) (spoiler)

chcem vysloviť obrovské ĎAKUJEM autorom a všetkým ľuďom, ktorí sa akoukoľvek formou podieľali na tomto diele. Tak nejako som si predstavoval pokračovanie alebo rozšírenie pôvodných Falloutov. Ktovie aké by to bolo (keby bolo keby a boli by sme v ...) keby sa do toho implementoval Van Buren graf. engine. Každopádne Resurrection ma aj napriek veľmi veľkým očakávaniam prekvapil svojou vynikajúcou kvalitou, dômyselnosťou a určite aj iróniou a prekvapivými zvratmi. Nakoniec je aj tak všetko inak ako som čakal :) takže GREAT JOB :) strávil som pritom brutto asi 60-70 hodín skúšaním rôznych ciest a spôsobov a stálo to zato. Už sa teším jak to trochu neskôr rozohrám za pravého záporňáka, že sa ma budú všetci báť :) to sa napriek nesporným kvalitám v normálnych old-school dieloch veľmi nedalo. Ďakujem, ďakujem a ešte raz ďakujem :)
<<

kikopp

Accepted

Posts: 23

Joined: Wed Mar 12, 2014 12:29 pm

Post Tue Apr 08, 2014 5:05 pm

Re: Dohráno :) (spoiler)

chcem vysloviť obrovské ĎAKUJEM autorom a všetkým ľuďom, ktorí sa akoukoľvek formou podieľali na tomto diele. Tak nejako som si predstavoval pokračovanie alebo rozšírenie pôvodných Falloutov. Ktovie aké by to bolo (keby bolo keby a boli by sme v ...) keby sa do toho implementoval Van Buren graf. engine. Každopádne Resurrection ma aj napriek veľmi veľkým očakávaniam prekvapil svojou vynikajúcou kvalitou, dômyselnosťou a určite aj iróniou a prekvapivými zvratmi. Nakoniec je aj tak všetko inak ako som čakal :) takže GREAT JOB :) strávil som pritom brutto asi 60-70 hodín skúšaním rôznych ciest a spôsobov a stálo to zato. Už sa teším jak to trochu neskôr rozohrám za pravého záporňáka, že sa ma budú všetci báť :) to sa napriek nesporným kvalitám v normálnych old-school dieloch veľmi nedalo.

moje hodnotenie 99% a to jedno % dole za chýbajúci dabing, predsa len tie posledné obrázky by si zaslúžili niejaký komentár....

Ďakujem, ďakujem a ešte raz ďakujem za vynikajúci a ťažko zabudnuteľný herný zážitok :)
Last edited by kikopp on Tue Apr 08, 2014 5:14 pm, edited 4 times in total.
<<

jorgen

Neutral

Posts: 1

Joined: Tue Apr 22, 2014 7:52 pm

Post Tue Apr 22, 2014 8:18 pm

Re: Dohráno :) (spoiler)

Tak pridam sa aj ja... Chcem vyjadrit obrovsku vdaku autorom Resurrection. Po dlhe roky su Fallout 1 a 2 moje najoblubenejsie hry (2ka viac :), takze Resurrection bolo prijemne osviezenie a navrat do tohto sveta. Spracovanie pribehu, dialogov, lokacii,... to vsetko je na velmi vysokej urovni! Zo zaciatku som si myslel, ze to bude len velmi slaby odvar povodnej serie, ale prave teraz, ked som si prestrielal cestu z poslednej lokacie (jo jo, Zakladna obrody, ved spoiler je oznaceny v titulku :) som si uvedomil ako velmi ma to chytilo. Cisty cas hrania bol asi 30-40 hodin, pricom som sa snazil naozaj vyskusat vsetky cesty. Skoda mozno je, ze sa nedali robit questy paralelne, ale na druhej strane to ma svoju logiku.

Chcel by som dat do popredia este niekolko veci, ktore su ine ako vo F2. Nie je to nutne na zavadu, len si na to bolo nutne zo zaciatku zvykat:
- tazke boje - dokonca aj na urovni hry a boja normal. Zo zaciatku velmi prekazajuce, miestami som pouzival quicksave/load po kazdom vystrele :D. Hlavne vystrielat si cestu z Obrody bolo pre mna aj na lvl 18 velmi obtiazne. Sympaticky boli aj kriticke zasahy, ktore sa obcas ghoulikom v energozbroji podarili (raz dokonca 120hp, mrtvy na prvy vystrel). Alebo ked som ako clen karavany s loveckou puskou stretol Hliadku obrody v energozbroji :)
- uz spomenute odstranenie paralelnych questov ked sa clovek vyberie jednym smerom - na toto som bol vo F2 zvyknuty uz automaticky, no na druhej strane je to celkom logicke, ze akonahle pomahate ghoulom v Sedite tak sa s vami ich odporcovia rozpravat nebudu
- vynoveni spolocnici - ich ovladanie bolo trosku zvlastne, ale naopak sa mi velmi pacila ich ukecanost pri roznych udalostiach (skoda ze ich bolo v hre tak malo :)
- necakane umrtia - ked vas niekto hned po skonceni dialogu sejme s plazmovou pistolkou alebo smrtiacou injekciou :)

Takze, celkovo u mna prevlada velmi velka spokojnost a ja este raz dakujem autorom a vsetkym co sa podielali na tvorbe tejto hry.

P.S.: Mali by ste zaviest paypal ucet, kde by mohli ludia prispievat na beh servera a pod., teda nie za samotny Resurrection. To by mohlo byt pravne v poriadku, nie? O:-)

Return to Fallout Resurrection - diskuze o hře

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron