FAQ  •  Register  •  Login

Děkuji

Moderators: Ratman, Saruman, feťák8, valcik

<<

krasan

Accepted

Posts: 10

Joined: Sun Sep 29, 2013 2:10 pm

Post Thu Oct 03, 2013 6:24 pm

Děkuji

Tak už jsem si zabil první krysičku a jedu dál. DĚKUJI VŠEM kdož se podíleli na vývoji.
<<

Habík

Accepted

Posts: 10

Joined: Thu Oct 03, 2013 7:16 pm

Post Thu Oct 03, 2013 7:26 pm

Re: Děkuji

První krysa padla i pod mým mocným kopem :) Taky děkuji všem vývojářům a chtěl bych říct, že mám k vám opravdu hlubokou úctu a vděk, že jste to dokázali. Ten pocit vytvořit si postavu do nového oldschool Falloutu se nedá popsat jinak než dojetí, nostalgie a ohromná radost. Jste skvělí, děkuju!
<<

Nervitin

User avatar

Accepted

Posts: 30

Joined: Fri Oct 04, 2013 3:57 pm

Post Fri Oct 04, 2013 4:24 pm

Re: Děkuji

Uzasny mod skvele z v cestine a konecne sa to netoci kolem F2 ale je to neco nove... Blby cas vydania 20:00 :D stahol som to asi o 23:00 a pak jen hodka hrani ale atmosfera uzasna.. trochu ma zarazilo aka silna je ta lepenkova pistole :D.. gjteam skvela prace
<<

Strelib

Neutral

Posts: 1

Joined: Sat Oct 05, 2013 7:49 am

Post Sat Oct 05, 2013 7:57 am

Re: Děkuji

Dva postarší Fallouťáci děkují všem vývojářům, že to dokázali. Máme teď předčasné vánoce :D Díky za vzkříšení Fallouta
<<

Andy486

Neutral

Posts: 5

Joined: Sun Oct 06, 2013 2:24 pm

Post Mon Oct 07, 2013 9:22 am

Re: Děkuji

Aj ja by som rád poďakoval všetkým, ktorí sa podielali na vývoji tohto Fallotu :-)

ĎAKUJEM!

Je to po dlhšej dobe zas hra, ktorú si zahrám s radosťou a nadšením...
<<

Powerack

User avatar

Liked

Posts: 81

Joined: Mon Oct 07, 2013 8:50 am

Location: Pustina

Post Mon Oct 07, 2013 9:45 am

Re: Děkuji

Přidávám se k poděkování za tuhle skvělou modifikaci.

Konečně jsem se po těch letech dočkal a jsem rád.

Je to perfektní dílko, které má sice zatím několik chyb, ale určitě se brzy vše opraví ;-)
<<

georgni

Neutral

Posts: 7

Joined: Mon Oct 07, 2013 10:53 am

Post Mon Oct 07, 2013 11:07 am

Re: Děkuji

Také DĚKUJI! Přiznám se, že jste mi udělali obrovskou radost!
Zrovna před pár dny jsem si říkal, jaká je škoda, že novější Fallouty už nejsou dělané jako ty starší, že by mi stačil jiný příběh a nic víc a ejhle. :)

Smekám, že jste vydrželi to dělat takovou dobu!!!
Je zde nějaká možnost o poslání nějakého menší obnosu, jako bývají na stránkach odkazy DONATE?

Díky.
Georg
<<

Smrdutý orangutan

User avatar

Liked

Posts: 61

Joined: Sat Oct 12, 2013 3:53 pm

Post Thu Oct 17, 2013 9:24 pm

Poděkování

Patří Vám mé díky, a to ze dvou prostých důvodů. Jednak jsem se po deseti letech špatného používání dozvěděl, že se ressurection píše trochu jinak.
Ale především děkuji za vydání staronového Fallouta. Nejsem člověkem, který po závěrečných titulcích klikne na tlačítko „Nová hra“, ale věřím, že se ke hře za pár týdnů vrátím.

Snad Vám nebude vadit menší shrnutí mých poznatků (nebojte, na chválu se taky dostane).

  • První navštívené lokace jsou detailně propracované. Je na nich vidět, že jsou dělané s láskou. Ale Corath se nepovedl. To město nenávidím. Asi jsem alergický na horníky. Broken Hills jsem také neměl rád a navštěvoval jsem ho snad jen kvůli Marcusovi. Ale zbytek je propracovaný a detailní.
  • PROGEMA. Zklamala? Potěšila? Asi oboje. Nádech tajemna, pročítání holodisků a zakopávání o roztroušené kusy těl bylo na Falloutech vždy úžasné. PROGEMA byla bohužel krátká a bez bojů (ale nebudu tvrdit, že jsem si málem neuvařil mozek při zkoušení dostat se co nejhlouběji :-D)
  • Rozhovory jsou zajímavé a překvapivě (vzhledem k věku, kdy jste začali hru tvořit) nepůsobí amatérsky a infantilně. Moc povedené. Pár kostrbatých vět se ve hře nachází, ale co je to ve srovnání s tím, co jste vytvořili? :-)
    Hrál jsem jako řečník a spoustu situací jsem si ulehčil. Dialogy/speech máte ošetřeny dobře.
  • Úkoly... no. Tady jsem trochu rozpolcený. Úkolů je mnoho, většina z nich je skvěle zpracována, jsou dlouhé a zábavné. Ale je tam i pár výplňovek. Kdybych mohl zmínit jeden příklad, byl by to asi tento:
    Vraždy v Corathu: [SPOILER]Když jsem úkol přijal, tak jsem si představil perverzního sadistu ve stylu Buffalo Billa z Mlčení jehňátek a jeho nahánění po celé mapě. Bohužel stačilo najít jedny cigára a popovídat se třemi NPC, abych věděl kdo je vrah a mohl si jít pro jeho doznání. Na druhou stranu chápu spojitost tohoto úkolu, Chudwickova nože a záverečného souboje ale sociopati jsou pro mne zajímavé téma a proto jsem od úkolu asi očekával víc.[/SPOILER]
    Ale jak říkám, úkoly byly zábavné a proto nebudu kritizovat maličkosti, a raději budu vyzdvihovat přednosti.
  • Společníci mi udělali radost. Hrál jsem s Keri a Gabrielem. Všiml jsem si, že i mezi nimi byla nějaká interakce a povídali si. Gabriel byl vtipným společníkem a jeho historka o kontraktu z Hubu a následném stopování cíle až do Corathského dolu mě rozesmála. V boji mi ale někdy přišli naprosto stupidní. Hlavně Keri, se kterou jsem vyzkoušel snad všechny možnosti přednastaveného i volitelného chování ale i tak se kolikrát nechala zabít, jen protože si odmítla vzít stimpack. Jediná funkční možnost byla občasné šlehnutí si čehokoliv. Ale jakmile jsem získal druhou energozbroj a do ruky jí dal superkladivo, stala se nepostradatelnou.
  • Příběh nebylo těžké prokouknout po navštívení Sokolího letu, ale i tak se mi nádech Planescapu líbil a rozhodně se nejedná o žádnou béčkovou srandu.
  • Dogmeat.
  • Kde je Harold?!
  • Obtížnost.. sakra. Začátek byl utrpení. Příjemný utrpení.
  • Nehodlám si stěžovat na nedostatek zátek. Pustina je pustina a směnný obchod k ní zkrátka patří.
  • Často jsem stál před rozhodnutím a nevěděl, zdali ho nebudu v budoucnu litovat (například vztah mezi Lovci mutantů a Císařstvím, který tu nebudu rozepisovat). Výborné.
  • A nejlepší změnou oproti původním Falloutům pro mě byla špína, intriky, zrady a ta správná dávka zmrdství na každém kroku. [SPOILER]Způsobit smrt otci své společnice? Přemluvit malé dítě, aby zastřelilo rodiče a ještě mu k tomu dát zbraň? Následně ho dotovat drogami? Znásilnit maminku zmutované holčičky výměnou za mlčení a poté jí stejně udat?[/SPOILER] Jste tým perverzních psychopatů! Škoda, že už nechcete pracovat na dalších projektech.
  • Na popkulturní odkazy pro Fallout typické taky došlo, ať už v náhodných lokacích (MacGyver byl super, v příští hře u sebe budu neustále nosit pannu, holinky a dynamit) nebo v jednotlivých městech.
  • Po dobu hraní jsem se setkal pravděpodobně jen s jedním bugem. Corathský ring a kecalovo řešení problémů. Nenašel jsem způsob, jak promluvit s Blasterovým ošetřovatelem. Řeč v té době na 150% a já měl v dialogu možnost zaútočit, nebo opustit budovu. Mohl bych poprosit o potvrzení/vyvrácení, že to jde udělat i takto a opravdu se nemusím spoléhat na parťáky/drogy?

Vyčerpal jsem asi vše, co jsem chtěl říct. Takže ještě jednou děkuji (hlavně jménem všech, kteří ví jak pustina ve skutečnosti funguje a namísto pomáhání stařenkám přes ulici jí vpálí kulku mezi oči, vezmou kabelku a vražednou zbraň hodí k prvnímu bezdomovci, na kterého narazí) za super projekt. Nechci tomu říkat mód, mohla by to být stand-alone hra. Udělali jste mi velkou radost a probudili dávnou lásku k sérii Falloutu.

Tak.. a ještě bych měl na závěr otázku. A protože je zde velké množství madbrahmiňáků, tak bych jí položil zde.
Další modifikace. Mám zájem o velké množství nového obsahu (vidíte, co jste mi udělali?!)
Fallout Restoration. Doporučili byste ho člověku, co Fallouta prošel minimálně osmkrát? Přidává úkoly? Zbraně? Výbavu? Lokace?
Last Hope? Doporučili byste mi ho? Jedná se o full verzi?
Co je prosím Megamod? Ta stránka mi toho moc neřekla. Další modifikace?
Bad motherfucker
<<

Daemon

User avatar

Resurrection team member

Posts: 1180

Joined: Fri Dec 14, 2007 9:49 pm

Post Fri Oct 18, 2013 11:01 am

Re: Poděkování

Shrnutí nám vůbec nevadí, naopak jsme za něj rádi. Díky.

Já osobně zmíněné modifikace nezkoušel, nebyl moc čas a přece jenom, když si chceš odpočinout od práce na modifikaci pro Fallout 2, nebude to hraním jiné modifikace pro Fallout 2 :-) Každopádně mám v plánu někdy vyzkoušet Restoration Project, kvůli tomu bude myslím stát za to rozehrát Fo2 znova.
<<

folkon2

User avatar

Accepted

Posts: 43

Joined: Wed Oct 09, 2013 3:44 pm

Post Fri Oct 18, 2013 3:42 pm

Re: Poděkování

Smrdutý orangutan wrote:Další modifikace. Mám zájem o velké množství nového obsahu (vidíte, co jste mi udělali?!)
Fallout Restoration. Doporučili byste ho člověku, co Fallouta prošel minimálně osmkrát? Přidává úkoly? Zbraně? Výbavu? Lokace?


Ponuka hlavne questy a lokacie (na vybavu a zbrane si uz nespominam, ale myslim ze nie)....hral som ho len raz, je to dobry zazitok, ale podla mna hra vtedy straca trochu balanc. mas viac questov/skusenosti a viac menej dost jednoduchych, skor sa vymakas na nadcloveka a mna osobne vtedy hra akosi prestava bavit. A lokacia EPA je imo strasna haluz :D

ale vratim sa nazad k teme

POĎAKOVANIE TVORCOM

Vďaka vašej hre som sa vrátil do mladosti, spomenul som si ako sa mi do ruk dostal Fallout 2, bol som vtedy v mojom prvom zamestnani a "našťastie" som bol zrovna vážne chorý 2 týždne na maródke, lebo neviem neviem, či by som išiel do práce :D To isté sa mi stalo teraz, síce už robím sám na seba doma za pc, ale TÝŽDEŇ som nič neurobil, zákazky odložil, lebo som hral Vašu hru trikrát dokola v kuse, súkromný život skončil na bode mrazu....opäť som mal radosť otvárať každú zamknutú skrinku, preklikávať každú osobu na mape či náhodou pre mňa nemá nejaký quest, opäť som ukladal haraburdy kade tade po úkrytoch, netušiac či sa ešte niečo z toho nebude v budúcnosti hodiť pre nejaký quest. (Btw zuby mám odložené tiež, sú k niečomu dobré ?)
Mám tri hry ku ktorým sa raz za čas vraciam Fallout 2, Colonization (ešte tá stará, tuším z roku 96) a Railroad tycoon 2, myslím, že resurrection sa k nim zaradí, pretože som stále ešte SAKRA nestretol toho McGyvera :D Na x-box mi padá prach, len keď prídu netere ho púšťam, dosť veľa hier mám doteraz nerozbalených,sám netuším načo to kupujem, nemám na ne chuť, ale fakt som sa teraz dokonale na staré kolená konečne zase poriadne a naozaj zahral;)

A teraz k rozboru/kritike
-questy sú skvelé, myslím, že mnohé v mnohom lepšie ako originál, veľmi poteší množstvo questov pre zápornú postavu, a ten s pedofilom Chuckom, a jeho ukončenie....to ste ma vážne dostali, nič tak zvrhlé som ešte nevidel :D
-lokácie zaujímavé, prostredie tiež (narozdiel od kovbojského New Vegas), mne sa práve najviac páčila PROGEMA, pripomenulo mi to toxické jaskyne z F2....veľmi tajomné a nedostupné....bravó
-príbeh....no osobne nemám moc v láske amnéziové story (Planescape ma nikdy nechytil a nikdy som ho nedohral viac ako do polovice), ale pri vybornych questoch som aj tak na nejaký nosný príbeh viac menej zabúdal
-spoločníci....zaujimaví, osobití, vtipní,v boji neužitoční...ale to je skôr problem samotného enginu Falloutu, že skončia vždy len ako nosiči :D
-bugy. áno, zopár sa ich vyskytlo,ako čítam tu na fóre, sám som mal problém v kasíne, ale keď si to porovnám s Fallout 1/2 bez patchov, tak ste odviedli vynikajúcu prácu v porovnaní s profíkmi z Black Isle, pamätá si ešte niekto ako staré Fallouty padali ako hnilé hrušky ?
-obtiažnosť výborná, ťažká, ale zdolatelná......skusmo som si teraz spustil F1, ten nehrávam už roky, ale v porovnaní s resurrecton mi obtiažnosť bojov prišla až smiešna . Gratulujem
-Základňa obrody....neviem ako ostatný hráči, ja mám s touto lokáciou problém. Proste nemám už motiváciu riešiť tam questy, keď viem že koniec je tak blízko. Viem že sa ochudobňujem o časť hry, keď len dobehnem za spasiteľom a hru dokončím, ale proste tajomno a motivácia u mňa v tej dobe už miznú.....ale rovnako to mám v F2 ten veľmi často prestávam hrať po vyriešení San Fran, ďalej ma to už nebaví :D
- a ako píše orangutan, kde je sakra Harold, po tom čo mu urobila prekliata Bethesda vo Falloute 3 som čakal že sa nad ním zľutujete a prinavrátite mu status kultu a zaujímavosti....

Takže ešte raz....ďakujem....som si vedomý, že vám tvorcom táto hra (schválne píšem hra, nie mod) vzala roky života, mne zatiaľ vzala týždeň a myslím že to bude ešte viac, ale ak sa ma niekto spýta, tak mu poviem že sa to SAKRA VYPLATILO ;)

Kde je ten donate button ?


EDIT:
Ešte som zabudol jednu vec....hrávam síce väčšinou za rečníka, ale tu je reč naozaj OP....ostatné schopnosti sú na druhej/tretej koľaji, dokonca aj tá veda/oprava...pasca sa využije maximálne raz, plíženie takisto....obchod vôbec.....ale vlastne ešte zálesák sa hodí, keď sa znenazdajky stretnete s ghoulskou hliadkou/ armádou cez celú obrazovku. pakľúč mi tiež nikdy nerobil problem, možno stačilo dať do rat hole nejaké tažko zamknuté skrinky, prípadne do asmodeovej jaskyne počítač na vedu, alebo generátor k oprave aby človek ten quest dokončil, aby ho to nútilo sa tam neskôr po docvičení vrátiť ako boli napríklad v F2 nejaké zamknuté dvere (k Vicovmu obchodu) alebo toxické jaskyne kde bola treba aj vysoká oprava a tuším aj elektronický pakluč. Proste motivácia cvičiť aj tieto schopnosti.....a obmedziť tú nekonečnú Stapletonovej knižnicu !!!! :D

Return to Fallout Resurrection - diskuze o hře

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

cron