Bugy
Moderators: Ratman, Seto, Saruman, feťák8, valcik, NovaRain
Re: Bugy
Zdravim, vrátil sem se do Seditu se šerifovym synem, ale když si s ním chci promluvit, že sem úkol splnil, tak se nic neděje. Mám na mysli, že na něj kliknu, ale nerozeběhne se žádný dialog, vůbec nic. Nějaký nápad, rada apod.?
Re: Bugy
Tak ten spomínaný súboj supermutantov proti lovcom je asi fakt bugnutý. V ďalšom prípade som zase omylom trafil vežičku pri ktorej stál lovec a vežička ma zlikvidovala, keď sa mi už konečne podarilo súboj vyhrať bez nedopatrenia, tak sa vzápätí znova spustil boj s hláškou mutanta "nemám rád násilie" a v ďalšom prípade sa to znova vyvíjalo nádejne, kým na nepresným mierenim nezlikvidovali mutanti. To sa fakt deje len mne? Pretože už to začína byť otravné.
Akurát, keď som to napísal, tak sa mi to konečne podarilo, ale medzitým mi tam po smrti jedného supermuntanta hra stihla aj zamrznúť.
Akurát, keď som to napísal, tak sa mi to konečne podarilo, ale medzitým mi tam po smrti jedného supermuntanta hra stihla aj zamrznúť.
Re: Bugy
Supermutanti: Ano, to zní opravdu jako bug. To samé šerifův syn. Prověříme.
Mrazik: Bonus kadence na 9. levelu pokudvím ještě vzít nelze.
Mrazik: Bonus kadence na 9. levelu pokudvím ještě vzít nelze.
Samota v pustině vás často dohání k šílenství. Jediné, co mi pomáhá udržet si smysl pro realitu, je přátelství s mojí sbírkou zpívajících brambor.
- Lister.Ister
- Liked
- Posts: 78
- Joined: Tue Oct 08, 2013 4:42 pm
Re: Bugy
Mám pocit, že je to od 15.levelumrazik wrote:mel bych takovy obecny problem...dostal jsem se na devaty level a schazi mi moznost zvolit si perk Bonus kadence...
pritom PE mam 8,IN 10 a AG taky 10...poradite? diky
Re: Bugy
Bonus kadence je od 15. levelu - http://fallout.wikia.com/wiki/Bonus_Rate_of_Fire
Se supermutantama je problém. Nulová tolerance v tomhle případě opravdu není dobrá a zjistil jsem, že výjimečně zaútočí i bezdůvodně. S tím ještě něco uděláme.
Ono se tam ale dá normálně vstoupit. Kdyby nedalo, tak tam nemůžeš ani ty. Prostě utíkaj dál od tebe a nekoukaj kam. To je automatické chování.Matt wrote:Ale prečo utekajú na miesto, kam sa normálne nedá stúpiť?
Se supermutantama je problém. Nulová tolerance v tomhle případě opravdu není dobrá a zjistil jsem, že výjimečně zaútočí i bezdůvodně. S tím ještě něco uděláme.
Re: Bugy
Zdravím! Search mi nic nenašel, tak jsem snad první, co to řeší: Mohlo by se v "chat oknu" po splnění questu, kde záleží na zvoleném postupu, psát rozdíl v karmě? Když nakopnu starou babičku do zadku, tak je mi jasné, že to karmu sníží, ale někdy to tak jasné není. Takže musím otevřít "C" a kouknout, jaký to mělo vliv... Díky za odpověď.
- Lister.Ister
- Liked
- Posts: 78
- Joined: Tue Oct 08, 2013 4:42 pm
Re: Bugy
Bylo by fajn něco jako v Restoration project. Tam hned napsalo o karmě.tominosik wrote:Zdravím! Search mi nic nenašel, tak jsem snad první, co to řeší: Mohlo by se v "chat oknu" po splnění questu, kde záleží na zvoleném postupu, psát rozdíl v karmě? Když nakopnu starou babičku do zadku, tak je mi jasné, že to karmu sníží, ale někdy to tak jasné není. Takže musím otevřít "C" a kouknout, jaký to mělo vliv... Díky za odpověď.
Re: Bugy
V ddraw.ini (v Resurrection adresáři) změňte DisplayKarmaChanges=0 z nuly na 1 a mělo by to zobrazovat. Sám jsem ale nezkoušel.
- Lister.Ister
- Liked
- Posts: 78
- Joined: Tue Oct 08, 2013 4:42 pm
Re: Bugy
Právě jsem to vyzkoušel a ve většině případů to funguje.Daemon wrote:V ddraw.ini (v Resurrection adresáři) změňte DisplayKarmaChanges=0 z nuly na 1 a mělo by to zobrazovat. Sám jsem ale nezkoušel.
- Lister.Ister
- Liked
- Posts: 78
- Joined: Tue Oct 08, 2013 4:42 pm
Re: Bugy
Teď mě napadlo, kydž jsem to hrál poprve, tak v základně ghoulů mi jeden z nich vytvořil Gauss rifle a řekl ať jí vyzkouším na robotech vedle. Roboty jsem zničil/restartoval, ale ten ghoul mi pořád říká, že jsem jí nevyzkoušel. Vystřílel jsem všech pět nábojů a on nic a odmítá dělat cokoliv jinýho.
Re: Bugy
Tak mně napadá taková vtipná záležitost: Zkus jí na něm a uvidíme, co ti na to řekne
- Lister.Ister
- Liked
- Posts: 78
- Joined: Tue Oct 08, 2013 4:42 pm
Re: Bugy
Budeš se divit, ale potom se už se mnou nebavil a místo toho si lehl a rozlil kolem sebe kečup.Powerack wrote:Tak mně napadá taková vtipná záležitost: Zkus jí na něm a uvidíme, co ti na to řekne
Re: Bugy
Uz som to tu niekde videl, ale odpoved ziadna tusim nebola.
Quest odprevadit velku karavanu do Albuquerque po zniceni raiderskeho doupete.
Pred tym som nechal zit toho zradcu a vykopoil som ho do puste. Pri karavane je potom prepadnutie, po vystreilani raiderov ale uz nejde pokracovat. Vzdy po odideni z obrazovky len ide zvuk ale ostane cierna obrazovka a quest sa uz neposunie, resp. nic nevidiet. Skusal som to viac krat zo skorsieho save este pred aktivovanim questu ale zakazdym je to take iste.
Vyzera to byt naozaj fatalny bug.
Quest odprevadit velku karavanu do Albuquerque po zniceni raiderskeho doupete.
Pred tym som nechal zit toho zradcu a vykopoil som ho do puste. Pri karavane je potom prepadnutie, po vystreilani raiderov ale uz nejde pokracovat. Vzdy po odideni z obrazovky len ide zvuk ale ostane cierna obrazovka a quest sa uz neposunie, resp. nic nevidiet. Skusal som to viac krat zo skorsieho save este pred aktivovanim questu ale zakazdym je to take iste.
Vyzera to byt naozaj fatalny bug.
Re: Bugy
Ahoj Fallouťáci hledal jsem po mapě různé lokace a našel jsem jednu malinkou na pravé straně mapy úplně dole v rohu(není skoro vidět), při vstupu do lokace se mi ukáže jen černá obrazovka s mojí postacičkou a můžu běhat pouze sem a tam a není z lokace cesta ven, copak to je za skrýš?