Bugy

Co si myslíte o hře? Chcete se podělit o zajímavé zážitky ze světa Resurrectionu? Také zde můžete nahlásit chybu nebo se poradit s ostatními hráči s řešením úkolů. (Vývojáři vám ale s řešením úkolů příliš radit nebudou, to by bylo moc snadné.) Zde mohou být spoilery!

Moderators: Ratman, Seto, Saruman, feťák8, valcik, NovaRain

palcov
Neutral
Posts: 4
Joined: Wed Oct 16, 2013 8:55 am

Corath - Útok na Strýčka

Post by palcov » Wed Oct 16, 2013 9:20 am

Dík za kampaň...

Stal se mi malý bug, který naštěstí neměl vliv na splnění úkolu:
V Corathu jsem pomocí Vodky porazil Strýčkova zástupce v ringu (jméno jsem teď zapomněl). Pak následovala scéna útoku na Strýčka. Po úvodní promluvě Nestorovi lidé odpálili zeď a postříleli jsme stráže ve spodním patře.
1. Při kliknutí na šéfa Nestrových lidí se znova opakoval úvodní dialog po kterém se do již odpálené díry znova nastražila bomba a odpálila se. A tak dále a tak dále... animace se opakovala vždy, kdy jsem klikl na toho šéfa.
2. Po vstupu do druhého patra jsem objevil Strýčka obklopeného strážemi, ovšem bez známek agresivity. Když jsem na něj klikl, nabízel mi v rozhovoru, abych porazil Nestora v ringu! Skript se asi zasekl někde "v minulosti". To mi nebránilo dát mu bombu do kapes a pak ho odbouchnout i s jeho strážema. Naštěstí se bral úkol jako dokončený a Nestor mi dal 2500 zátek+XP...

th3m0r0n
Neutral
Posts: 2
Joined: Wed Oct 16, 2013 8:59 pm

Bug Chadwick fighting

Post by th3m0r0n » Wed Oct 16, 2013 9:10 pm

Ahojte,


hra padá bez chybovej hlášky pri súboji s Chadwickom - keď sa preriekne o jazykoch a vyzvem ho na súboj.
Boj v ringu začne, ako stojíme v strede on ku mne príde, skúsi údery ale ja môžem len chodiť po ringu. Akonáhle naňho ukážem red crosshair pointerom, hra padá.

Platený FO2 + cestina 1.6.2 + Ammo patch 1.0 + City patch 1.02d + Engine mode 1.3 + Holy grenade fix + Children patch.
W7 x64 Ult SP1 patched, Catalyst 13.1 on R5770, 16G RAM

Skúsil som aj povyhadzovať všetko z inventára a ísť s prázdnou.

Q: Ktorý patch robí najviac problémov?

Dík.

User avatar
Daemon
Resurrection team member
Posts: 1179
Joined: Fri Dec 14, 2007 9:49 pm
Contact:

Re: Bug Chadwick fighting

Post by Daemon » Wed Oct 16, 2013 9:13 pm

Ahoj.
Už víc lidí hlásilo padání v boji v ringu, takže bude nejspíš chyba v samotném Resurrectionu :(

Ty patche máš předpokládám v samotném Fo2 a ne v Resurrectionu, ne? Takže by neměly hrát roli...

th3m0r0n
Neutral
Posts: 2
Joined: Wed Oct 16, 2013 8:59 pm

Re: Bug Chadwick fighting

Post by th3m0r0n » Wed Oct 16, 2013 9:28 pm

Ďakujem za opýtanie, FO2 som mal opatchovaný a potom rozbalil Resurrection, takže na 100% áno.
Celkom ma fascinuje, ako telepaticky ľudia hlásia bugy, keď na fóre nie sú :D
Ináč vypustenie Resurrectionu považujem za fantastickú správu, mám z toho radosť ako decko aj pár mojich geek-kolegov. Keďže sa nedá prispieť, aspoň takto morálne. Velké díky!

User avatar
Daemon
Resurrection team member
Posts: 1179
Joined: Fri Dec 14, 2007 9:49 pm
Contact:

Re: Bug Chadwick fighting

Post by Daemon » Wed Oct 16, 2013 9:37 pm

Třeba tady je jich víc než dost - viewtopic.php?f=11&t=44

Přesouvám téma do správné sekce.

fojtik
Accepted
Posts: 25
Joined: Fri Oct 11, 2013 7:03 am

Re: Bugy

Post by fojtik » Fri Oct 18, 2013 10:42 am

Ty velke skupiny ghoulu jsou predpokladam chyba. Mne se vychodne a severne od zakladny obrody temer nic jineho nez tyhle obrovske skupiny ghoulu neukazovaly. Predpokladam nejakou chybu v algoritmu.
Pravidlem je ze ti ghoulove stoji v rade od kraje mapy do kraje mapy. Dokonce i na tom hnedem okraji pro opusteni lokace. Pokud jde o velkou mapu a nejsou tam zadne baraky nebo stromy, muze dam byt i 22 ghoulu stojicich v rade za sebou.

fojtik
Accepted
Posts: 25
Joined: Fri Oct 11, 2013 7:03 am

Re: Bugy

Post by fojtik » Fri Oct 18, 2013 10:45 am

Ja si schvalne nechaval nizkeho zalesaka, at potkavam hromadu nepratel. Ma oblibena finta na ziskavani zkusenosti. Je mozne ze ty velke skupiny souvisi s mou nizkou urovni zalesaka.

palcov
Neutral
Posts: 4
Joined: Wed Oct 16, 2013 8:55 am

Základna Obrody - vysvobození vězňů

Post by palcov » Fri Oct 18, 2013 11:18 am

Tak jsem to dohrál :) Super, hlavně propracovaný konec hry (video/originální obrázky!!).

Trochu jsem ale nedal osvobozování vězňů aneb "bug s bombou".
1. generátor v 6. patře se dá vypnout pomocí schopnosti věda (asi hádám). Já ji měl na 100%, ale to nestačilo, takže náhradní plán
2. ... položit ke generátoru bombu. Jenže jak to provést. Ve chvíli, kdy bomba vybuchne, dostanete 5000XP za splnění úkolu, ale zároveň po vás základna začne útočit. Tudíž je třeba bombu nastavit na co nejdelší možný čas, což jsou 3 minuty. Potom (či předtím) jít pokecat se Spasitelem a donutit ho zničit základnu, popřípadě to udělat jiným způsobem (nezkoušel jsem). Jenže je tady problém/bugy.
Když už běží odpočet a položil jsem bombu v 6. patře a vyjel do 5., bez problémů. Uložil jsem hru. Vyjel jsem do 3. a v tu chvíli ( i když odpočet destrukce základy se posunul jen o pár sekund) byl generátor odpálen - i když podle odpočtu základny měl vybuchnout nějakých 1.5 minuty před samotnou sebedestrukcí (5 min minus 3 min minus čas cesty od Spasitele ke generátoru). Takže tady je nějaká chyba, která odpálila tu bombu u generátoru dřív. Díky tomu jsem se musel prostřílet celým 3. a 1. patrem při cestě nahoru.
3. Poté jsem zkusil nahrát hru uloženou před útěkem do červeného výtahu a světe div se, bomba tentokrát předčasně odpálena nebyla a "zdálo" se to v pořádku. Jenže po výlezu ven a čekání u okraje mapy na výbuch reaktoru se úkol s útěkem nesplnil, tedy bomba u generátoru nevybuchla - hra ji pravděpodobně po nahrání hry "zapomněla" v 6. patře. Takže tolik, zajatci zachráněni nebyli...

Sarin
Liked
Posts: 99
Joined: Sun Oct 06, 2013 2:54 pm

Re: Bugy

Post by Sarin » Fri Oct 18, 2013 11:33 am

To nemusí být bug. S nižší schopností pasti se stává že bomby vybuchují příliš brzo nebo pozdě.

palcov
Neutral
Posts: 4
Joined: Wed Oct 16, 2013 8:55 am

Re: Bugy

Post by palcov » Fri Oct 18, 2013 11:46 am

Aha. Je to možný, pasti jsem měl na 17%. Jenže k předčasnému odpálení dojde vždy ve chvíli výstupu v 3. patře. Zkoušel jsem to teď 3x (od položení bomby k útěku) a vždycky se to chová stejně, není to náhoda. A po nahrání uložené hry před vstupem do červeného výtahu bomba "zmizí".

Jay2x
Accepted
Posts: 12
Joined: Wed Oct 16, 2013 4:57 am

Re: Bugy

Post by Jay2x » Fri Oct 18, 2013 11:50 am

Do Tábora mutantů jsem se dostal až k supermutantovi, který mně dá úkol abych přivedl Sebastiana. OK, ukončím rozhovor, ale ihned po ukončení se objeví další dialogové okno s tím, že jsem nesplnil úkol (přitom k tomu nebyla, během té vteřiny, vůbec žádná příležitost) a začne po mně pálit. Zkoušel jsem to snad 100x a pokaždé se stejným neúspěchem. Tábor jsem tedy musel chtě/nechtě vystřílet, což se mi ani trochu nelíbilo... :)

User avatar
Lister.Ister
Liked
Posts: 78
Joined: Tue Oct 08, 2013 4:42 pm

Re: Bugy

Post by Lister.Ister » Fri Oct 18, 2013 11:56 am

Když jsem hrál za Lovce, tak jsem chtěl dát Vault císařství s tím, že dole uvězním Lovce(ať je sežerou alieni :) ). Položil jsem výbušninu do tunelu a odešel. Jenomže je problém v tom, že se změnila mapa a onen dynamit se vymazal, takže žádný výbuch. Když jsem tam zůstal, tak se mi na 4. pokus povedlo cestu zasypat(při prvním mě to zabilo,při druhým společníky, při třetím jsem se zůstal ve Vaultu navždy uvězněný). Narážím na to, že pokud se změní mapa( ne patro! ) tak se dynamit vymaže ( hra si myslí, že bomba vybouchla, ale nepustí se skript).

User avatar
Lister.Ister
Liked
Posts: 78
Joined: Tue Oct 08, 2013 4:42 pm

Re: Bugy

Post by Lister.Ister » Fri Oct 18, 2013 11:58 am

Jay2x wrote:Do Tábora mutantů jsem se dostal až k supermutantovi, který mně dá úkol abych přivedl Sebastiana. OK, ukončím rozhovor, ale ihned po ukončení se objeví další dialogové okno s tím, že jsem nesplnil úkol (přitom k tomu nebyla, během té vteřiny, vůbec žádná příležitost) a začne po mně pálit. Zkoušel jsem to snad 100x a pokaždé se stejným neúspěchem. Tábor jsem tedy musel chtě/nechtě vystřílet, což se mi ani trochu nelíbilo... :)
A jak daleko jsi od něho stál, když začal rozhovor? Pokud jsi byl u něj nebo u výtahu tak to bere, že jsi tam přišel podruhé (bez Sebastiana) a spustí se boj.

Jay2x
Accepted
Posts: 12
Joined: Wed Oct 16, 2013 4:57 am

Re: Bugy

Post by Jay2x » Fri Oct 18, 2013 12:02 pm

Stál jsem ve vstupových dveří... Tím to určitě nebylo, vracel jsem se tam hodněkrát, pod různými "úhly"... Tam jde o to, že sotva s ním domluvím, tak se 1/2 vteřiny na to spustí další dialogové okno a vzápětí začne útočit

User avatar
Lister.Ister
Liked
Posts: 78
Joined: Tue Oct 08, 2013 4:42 pm

Re: Bugy

Post by Lister.Ister » Fri Oct 18, 2013 12:13 pm

Jak s ním domluvíš tak zkus přejít do bojovýho modu přes A. Prostě jak začne sjíždět dialogové okno tak mačkej "A", třeba se ti to povede.

Post Reply