Není to bug.Javurek wrote:Mám problém s Crimson Caravan, splním první 2 úkoly, ale ten třetí týkající se New Hope už mi nenabídnou. Je to nějaký bug, nebo dělám něco špatně. Protože v minule hře jsem ten úkol normálně dostal a tentokrat jsem pokud vím dělal vše stejně.
Bugy
Moderators: Ratman, Seto, Saruman, feťák8, valcik, NovaRain
Re: Bugy
Re: Bugy
Zdravim vsechny tvurce, ale i uzivatele.
Mám prosbu, prdpokladam, ze tabor Ghoulu o kterem jsem se zde docetl je ta "mala" lokace dole vpravo mapy. Tam kdyz prijdu cela lokace ma jen sedou barvu a nic se nenacte a pochvilce me to spadne.
Nejake sollution? diky
Mixe
EDIT: jiz jsem cetl topic o Progeme, ale proste nechapu proc, kdyz jsem tam prisel "drive" a nemohl jsem se dostat dolu jinak nez-li dirou, tak se tam nemuzu dostat ..
Mám prosbu, prdpokladam, ze tabor Ghoulu o kterem jsem se zde docetl je ta "mala" lokace dole vpravo mapy. Tam kdyz prijdu cela lokace ma jen sedou barvu a nic se nenacte a pochvilce me to spadne.
Nejake sollution? diky
Mixe
EDIT: jiz jsem cetl topic o Progeme, ale proste nechapu proc, kdyz jsem tam prisel "drive" a nemohl jsem se dostat dolu jinak nez-li dirou, tak se tam nemuzu dostat ..
Last edited by mixe on Sat Oct 12, 2013 5:30 pm, edited 1 time in total.
- Lister.Ister
- Liked
- Posts: 78
- Joined: Tue Oct 08, 2013 4:42 pm
Re: Bugy
Ne, ta lokace je bug.mixe wrote:Zdravim vsechny tvurce, ale i uzivatele.
Mám prosbu, prdpokladam, ze tabor Ghoulu o kterem jsem se zde docetl je ta "mala" lokace dole vpravo mapy. Tam kdyz prijdu cela lokace ma jen sedou barvu a nic se nenacte a pochvilce me to spadne.
Nejake sollution? diky
Mixe
Re: Bugy
Lister.Ister wrote:Ne, ta lokace je bug.mixe wrote:Zdravim vsechny tvurce, ale i uzivatele.
Mám prosbu, prdpokladam, ze tabor Ghoulu o kterem jsem se zde docetl je ta "mala" lokace dole vpravo mapy. Tam kdyz prijdu cela lokace ma jen sedou barvu a nic se nenacte a pochvilce me to spadne.
Nejake sollution? diky
Mixe
Aha dik, v tom pripade nechapu co delam spatne a jak mam pokracovat ve hre dal. Krome Nekillnuteho tabora mutantu a vystrilenych Lovcu nevidim nic co bych mohl delat dal.
Re: Bugy
Díky za tuhle radu!Mambus wrote:Pro mě jsou karavany taky zabugovány (minimálně Sedit Caravans, ve skupiny Gabriel, Kerry a Vořech).
Při útoku na karavanu sejmu útočníky beze ztrát a když odejdu z mapy, čeká mě v Alberqueque černá obrazovka s hořícím barelem. Když vystřílím i hlídače karavany, obrazovka se načte v pohodě, ale Sedit už mě další karavanu nenabídne (prý jsem karavanu v boji opustil).
Jako provizorní řešení mi funguje hru s černou obrazovkou uložit poslepu (kliknout F4 a pak třikrát ENTER). Když se hra pak načte, už je vše ok. Jediná nevýhoda je, že to pak vypadá, že karavana vůbec do města nedorazila (velitel s výplatou tam není, ani žádný z hlídačů).
Howgh
Hlásím stejný problém. Když ghoul udělá punkáče, tak jeden talisman normálně leží v popelu a druhý lze sebrat, když se hromada popela prohledá, jako kdyby šlo o "běžnou mrtvolu".Goblin wrote:Šlo o běžnou hlídku Obrody beze zbrojí. Hádal bych, že to tak funguje i u jiných zbraní, které jsou schopné při overkillu nadělat z nepřátel hromádku popela, nebo jiné nesoudržné hmoty, která je oficiálně "nelootovatelná". Já mám ale pouze PP...Daemon wrote:Nějaké konkrétní ghouly? Moc se mi nezdá, že by to bylo závislé na zpopelnění pulzní pistolí.Goblin wrote:...když ghůly zpopelním pulzní pistolí tak, že jejich inventář se vysype na hromádku s jejich ostatky, pak mezi těmi věcmi leží i talisman obrody. Když pak ale prohrábnu popel, najdu ještě jeden. Ne, že bych si stěžoval...
Re: Bugy
jj, díky za info. Už jsem na to koukal a chyba tam opravdu je. Opravíme. Co se děje:feťák8 wrote:Hlásím stejný problém. Když ghoul udělá punkáče, tak jeden talisman normálně leží v popelu a druhý lze sebrat, když se hromada popela prohledá, jako kdyby šlo o "běžnou mrtvolu".
Při umírání se zdetekuje, jestli nemá u sebe talisman a pokud ne, tak se mu přidá. Jenže když už stačí věci vyklopit kvůli destruktivní zbrani, v tu chvíli talisman už nemá u sebe a přidá se mu tedy druhý.
Re: Bugy
Tak uz vim proc je Lystra tak slaba. Je zabugovana. Alespon si to myslim. Ona proste nepouziva stimpacky. Když jsem ji získal, dal jsem ji 8 stimpacku. Odehral jsem s ni spoustu zapasu. Musel jsem hodnekrat loadovat protože umřela. V okamziku kdy ma malo zivotu, zacne utikat z boje. Pak nekde stoji v rohu a nic nedela. A přitom po cca 20 zápasech, kdy minimalne 3x mela pet zivotu a méně, nepoužila ani jeden stimpack.
Re: Bugy
Nejedná. Náhodou přepadáš karavanu, kterou už někdo přepadá.bruanitos wrote:Když chci plnit úkol pro nájezdníky ve ztraceném městě, tak mám přepadnout karavanu. Problém je že tam jsou 3 strážní karavany, a 5 ghulů (2 v PA). Jedná se o bug?
Zkus upravit chování v boji. Ale je pravda, že obecně mají parťáci v boji docela dost svou hlavu. To podědili z Fo2.fojtik wrote:Tak uz vim proc je Lystra tak slaba. Je zabugovana. Alespon si to myslim. Ona proste nepouziva stimpacky. Když jsem ji získal, dal jsem ji 8 stimpacku. Odehral jsem s ni spoustu zapasu. Musel jsem hodnekrat loadovat protože umřela. V okamziku kdy ma malo zivotu, zacne utikat z boje. Pak nekde stoji v rohu a nic nedela. A přitom po cca 20 zápasech, kdy minimalne 3x mela pet zivotu a méně, nepoužila ani jeden stimpack.
Re: Bugy
SPOILER Nevím jestli už to tu bylo, ale jde nějak zabránit zabití Myzraela? Já odstřelil Elizu na 1 ránu ještě předtím než ho ona zabila a poté najednou leží mrtvej na zemi. Je to bug, nebo je tak tak koncipované, že jeho smrti nejde zabránit?SPOILER
Re: Bugy
SPOILER Ne, nejde tomu zabránit. Ale pokuds odstřelil Elysu ještě předtím, tak by mne zajímalo jak. To už bug být může. /SPOILER
Samota v pustině vás často dohání k šílenství. Jediné, co mi pomáhá udržet si smysl pro realitu, je přátelství s mojí sbírkou zpívajících brambor.
Re: Bugy
SPOILER No, jak ti Aran řekne to s tím PC a robotama, tak z dalky jsem jí prostě odstřelil na jednu critickou Chce to vychytat, jak přilezu moc blízko odstřelí Myzraela a začne boj. Ještě k tomu když jí odstřelím, tak zčernala obrazovka a byly vidět jen postavičky až do konce jak je pokec s Aranem.SPOILER
Re: Bugy
Hm. No, zkušenost tu mám jenom s Lystrou a s Vořechem (který se mi, mimochodem, někam nevysvětlitelně vypařil během questu s adopcí šestiprstého děvčátka). Ale Lystra se, ať dělám, co dělám, vždycky chová dost divně (buď uteče a nedělá nic, nebo střílí a nehýbe se, i když má poslední HP)...Daemon wrote:Zkus upravit chování v boji. Ale je pravda, že obecně mají parťáci v boji docela dost svou hlavu. To podědili z Fo2.fojtik wrote:Tak uz vim proc je Lystra tak slaba. Je zabugovana. Alespon si to myslim. Ona proste nepouziva stimpacky. Když jsem ji získal, dal jsem ji 8 stimpacku. Odehral jsem s ni spoustu zapasu. Musel jsem hodnekrat loadovat protože umřela. V okamziku kdy ma malo zivotu, zacne utikat z boje. Pak nekde stoji v rohu a nic nedela. A přitom po cca 20 zápasech, kdy minimalne 3x mela pet zivotu a méně, nepoužila ani jeden stimpack.
Re: Bugy
Pes mi fungoval dobre, ale kedze jeho jediny utok je melee (napriek mojej snahe naucit ho so sniperkou) tak cestne zahynul v akcii.
Kira aj Lystra sa by default spravaju divne, ale ked som im nastavil "stoj kde chces + utoc na koho chces" fungovali celkom fajn... az na dva problemy:
kym niekto z nepriatelov neutocil, ignorovali ho (takze bolo niekolko kol, kedy bole neaktivne. Poviete si, vem to das, ale niekedy prave jedno kolo rozhodne o zivote a smrti...teda SAVE a LOAD)
druhy : nevedia odhadnut nebezpecenstvo a tak stoja na mieste (ci dokonca nahanaju toho koho prave nemaju)
ten druhy problem je pre nich smrtelny v pripade ghoulskej hliadky s clenmi nad 10 tajtrlkov.
Druhy problem som riesil "distance = snipe them from distance" .. v kazdom inom boji toto nastavenie sposobi chaos, ale prave v boji na velkom priestranstve im to zachrani zivot.
V podstate ale NPC bojuju statocne, efektivne a maju aj dost zabiti. Nie je to dokonale, ale funguje to. Pohrajte sa s tymi nastaveniami.
Kira aj Lystra sa by default spravaju divne, ale ked som im nastavil "stoj kde chces + utoc na koho chces" fungovali celkom fajn... az na dva problemy:
kym niekto z nepriatelov neutocil, ignorovali ho (takze bolo niekolko kol, kedy bole neaktivne. Poviete si, vem to das, ale niekedy prave jedno kolo rozhodne o zivote a smrti...teda SAVE a LOAD)
druhy : nevedia odhadnut nebezpecenstvo a tak stoja na mieste (ci dokonca nahanaju toho koho prave nemaju)
ten druhy problem je pre nich smrtelny v pripade ghoulskej hliadky s clenmi nad 10 tajtrlkov.
Druhy problem som riesil "distance = snipe them from distance" .. v kazdom inom boji toto nastavenie sposobi chaos, ale prave v boji na velkom priestranstve im to zachrani zivot.
V podstate ale NPC bojuju statocne, efektivne a maju aj dost zabiti. Nie je to dokonale, ale funguje to. Pohrajte sa s tymi nastaveniami.