[bug] Při připojení se k nájezdníkům v Seditu zaůtočí

Co si myslíte o hře? Chcete se podělit o zajímavé zážitky ze světa Resurrectionu? Také zde můžete nahlásit chybu nebo se poradit s ostatními hráči s řešením úkolů. (Vývojáři vám ale s řešením úkolů příliš radit nebudou, to by bylo moc snadné.) Zde mohou být spoilery!

Moderators: Ratman, Seto, Saruman, feťák8, valcik, NovaRain

Post Reply
Sioca
Neutral
Posts: 2
Joined: Mon Dec 16, 2013 10:25 pm

[bug] Při připojení se k nájezdníkům v Seditu zaůtočí

Post by Sioca »

Ahoj, objevil jsem ve hře chybu, přes kterou se dá hrát, nicméně je mírně nepříjemná:

V Seditu jsem slíbil Frederykovi, že vybiju nájezdníky ve Zrtacené čtvrti, kteří přepadají jeho karavany.
Verze 1:
Vlezu k nájezdníkům, nechám se odvést k Damianovi a řeknu mu, že se k nim chci připojit.
Nadšeně :) souhlasím, že se okamžitě přidám k útoku na karavanu.
Jakmile rozhovor skončí, jeden z Damianových strážců na mě zaútočí, proběhne jedno moje a jedno jejich kolo, pak obrazovka zčerná a objevím se u útoku na karavanu, nájezdníci jsou se mnou v pohodě, vybijeme karavanu i ghůly a Damian mně po návratu přijme mezi ně.

Verze 2:
Vlezu k nájezdníkům, nechám se odvést k Damianovi a dojednám s ním, že Frederykovi za 500 zátek řeknu, že jsem je vyřídil.
Rozhovor skončí, obrazovka zčerná a objevím se u vstupu k nájezdníkům.
Vlezu k nim znova a následuje scénář verze 1.

Tady jsou dva savy před promluvením s nájezdníky a pak po první Dohodě s Damianem http://ulozto.cz/xDxgoQW4/savegame-zip
(V chodbě jsem odbouchnul pár pastí, případně můžu přihodit ještě save před vstupem do Ztracené čtvrti)

A ještě poznámka co se týče útoku na karavanu - všichni nájezdníci se chovají pěkně tupě, protože nejprve dojdou na jedno pole od nepřítele a pak na něj teprve střílí. Ale třeba to mají být tupci, co? :twisted:
User avatar
Daemon
Resurrection team member
Posts: 1179
Joined: Fri Dec 14, 2007 9:49 pm
Contact:

Re: Při připojení se k nájezdníkům v Seditu zaůtočí

Post by Daemon »

Zřejmě bude problém v těch spuštěných pastích. Tam je chybka v tom, že jedna z těch výbušnin může zasáhnout hlídkujícího nájezdníka a tím si je znepřátelíš. A není ideálně ošetřeno jejich znepřátelení, snaží se s tebou komunikovat, přitom by měly rovnou útočit.
Díky za savy, budou se hodit pro ošetření této situace do patche 1.2
The.Brain
Neutral
Posts: 2
Joined: Sat Dec 21, 2013 3:48 pm

Re: Při připojení se k nájezdníkům v Seditu zaůtočí

Post by The.Brain »

Daemon wrote:Zřejmě bude problém v těch spuštěných pastích. (...)
Rozhodně ne, výše zmíněnou chybu jsem zaznamenal rovněž, aniž mi předtím vybuchla jediná past.

EDIT: A je s tím spojen ještě jeden problémek, a sice po návratu z nájezdu jeden z nájezdníků stál ve dveřích, kam zřejmě přiběhl během toho jednoho kola před nájezdem. Odstrčit ho nejde, takže mně zbývá jen load (a celej nájezd znova) anebo mu ustřelit palici a ven ze skrýše se prostřílet.
Sioca
Neutral
Posts: 2
Joined: Mon Dec 16, 2013 10:25 pm

Re: Při připojení se k nájezdníkům v Seditu zaůtočí

Post by Sioca »

The.Brain wrote:
Daemon wrote:Zřejmě bude problém v těch spuštěných pastích. (...)
Rozhodně ne, výše zmíněnou chybu jsem zaznamenal rovněž, aniž mi předtím vybuchla jediná past.

EDIT: A je s tím spojen ještě jeden problémek, a sice po návratu z nájezdu jeden z nájezdníků stál ve dveřích, kam zřejmě přiběhl během toho jednoho kola před nájezdem. Odstrčit ho nejde, takže mně zbývá jen load (a celej nájezd znova) anebo mu ustřelit palici a ven ze skrýše se prostřílet.
Jo, to je pravda, ten nájezdník mi ve dveřích vlastně taky stál a nešlo s ním hnout.
A pasti mi sice vybuchly, ale zasahovalo to (viditelně i v tom co mi to psalo do logu) jen mně, Keri a Vořecha.
mOZZek
Neutral
Posts: 2
Joined: Tue Dec 10, 2013 10:14 am

Re: [bug] Při připojení se k nájezdníkům v Seditu zaůtočí

Post by mOZZek »

Sioca wrote:
The.Brain wrote:
Daemon wrote:Zřejmě bude problém v těch spuštěných pastích. (...)
Rozhodně ne, výše zmíněnou chybu jsem zaznamenal rovněž, aniž mi předtím vybuchla jediná past.

EDIT: A je s tím spojen ještě jeden problémek, a sice po návratu z nájezdu jeden z nájezdníků stál ve dveřích, kam zřejmě přiběhl během toho jednoho kola před nájezdem. Odstrčit ho nejde, takže mně zbývá jen load (a celej nájezd znova) anebo mu ustřelit palici a ven ze skrýše se prostřílet.
Jo, to je pravda, ten nájezdník mi ve dveřích vlastně taky stál a nešlo s ním hnout.
A pasti mi sice vybuchly, ale zasahovalo to (viditelně i v tom co mi to psalo do logu) jen mně, Keri a Vořecha.
Mám stejný problém. Všechny pasti sem deaktivoval.
Přišel někdo na to, jak s tím nájezdníkem ve dveřích hnout? Nebo jak zařídit, aby do těch dveří nevešel?

Mám ještě pár postřehů k tomu nájezdu: Komu karavana patří? Útok se odehrává dvě pole od New Hope. Tam jezdí jen Crimson Caravan (jak sem dřív dojednal), ale když se po útoku zeptám Keri, co na útok říká, tak prý není nadšená, ale hlavně že karavana nepatří CC.
Pak taky nesedí čas. Mezi rozhovorem s Damianem a útokem neuběhne žádný čas, ale cesta zpátky do Seditu mi trvá 10 dní.
A neměli by mít ghoulové u sebe talismany? Zatím teda hraju poprvé, takže celou hru a příběh neznám, ale ti co po mně šli při cestě do Seditu + ten polomrtvý v Sokolím letu je měli.
thunderheaven
Neutral
Posts: 2
Joined: Tue Jan 21, 2014 7:38 am

Re: [bug] Při připojení se k nájezdníkům v Seditu zaůtočí

Post by thunderheaven »

mam stejny problem, viz prilozeny save pro debugging
http://uloz.to/xuQGwxjS/slot09-rar

miny jsem aktivoval telem (podle hesla Barbar Conan zije taky jen jednou), vlezl do dveri, pokecal

varianta a) chci se pridat - probehne drive popsane utocne kolo pred cutscenou, pak boj s ghouly (a jeste na me pote banditi utocili, nevim jestli jsem je trefil, hral jsem to jen jednou takze nemohu 100% tvrdit, pripadni zajemci si mohou zahrat dle savu)

varianta b) odmitnu, strhne se bitka, zamerne stojim ve dverich (kousek za) aby me nemohli obklicit a museli strilet pres sebe, jeden ve dverich po critikalu upadl a uz nemohl byt targetovatelny, a blokoval cely pristup do zbytku podzemi. Vyresil jsem to prochazkou v delce cca 1 dne mimo Sedit, po navratu uz targetovatelny byl. Zabil jsem ho, tim se uvolnila cesta do zbytku podzemi. Jeho veci jsem nemohl po zmizeni mrtvoly sebrat, branila tomu louze krve a asi i dvere.
Post Reply