FAQ  •  Register  •  Login

Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řešení

Moderators: Ratman, Saruman, feťák8, valcik

<<

barbaronan

Liked

Posts: 99

Joined: Tue May 20, 2014 1:42 am

Post Wed May 28, 2014 12:27 am

Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řešení

Předem bych chtěl říct že jsem na tuto hru čekal 10 let a tento topic rozhodně není o nějakém urážení tvůrců, ale spíš o upozornění kde a jak hře dát trochu šťávy, tam kde jí chybí.
Začínám mít pocit že jsem si měl počkat na další patch, pokud to bude nějaká velká změna, a to například z těchto důvodů:

1. Vězeň z policejní stanice v Seditu nejde osvobodit-chudák, oni ho brutálně mučí a nutí ho pít rezavou vodu a nejde zachránit...
2. V momentě kdy mě policajti brutálně zmlátí, pochčijou a okradou v Seditu a pak na mě ještě zaútočí, když chci ohlásit zločin, po mě jde CELÝ MĚSTO. Totální nesmysl.
3. U lehkýho granátometu chybí popisek zdali je to těžká či lehká zbraň.
4. Stálo by za to popřemýšlet o možnosti jak se do Progemy dostat i později či jinak a ne si kvůli tomu tvořit úplně novou postavu..
5. Co se soubojů týče, když někomu usekám obě ruce, nechápu jak ten člověk může pořád střílet :D / přitom když ustřelíte pařáty páračovi, začne zdrhat protože nemá čim bojovat. Nebo když někomu ustřelíte jednu nohu, mohl by mít míň AP alespoň aby nemohl zdrhat přes celou mapu... když mu ustřelíte obě nohy neměl by do vás kopat. Věřím že toto je technicky možné a engine to umožňuje.
6. Ještě jsem nenašel ženskou se kterou bych mohl mít sex kromě prostitutek a asi tak 5-ti chlapů :D Perk sex appeal je celkem k hovnu... Takhle třeba ojet šerifovi manželku nebo syna by stálo za to. Nebo klidně i šerifa :D
7. Čekal jsem o dost víc zbraní a víc zbraní by mohlo mít speciální schopnosti jako prosekávání brnění apod. viz Wakizashi
8. Málo drog... Psycho a buffout vás časem přestane bavit.. Sušenka nedělá nic :( Radioaktivní houby by určitě byla zajímavá věc a mohl by je mít třeba šaman v Albuequerque
9. Hrozně jsem se těšil že víc úkolů půjde řešit i jinak než přes dialogy nebo upilovanou brokovnicí, ale marně :(
10. Když vidim dvoje dveře zasypaný kamením, a jedny jdou oddělat výbušninou a druhý ne, tak to prostě nedává smysl.
11. Ještě jsem nenašel studnu kam by se dalo spustit na laně, lano jsem až do příchodu do Progemy s sebou tahal marně a váží hrozně, hrozně, hrozně moc. 2p váhy by bohatě stačilo vzhledem k tomu jak je to neužitečná věc.
12. Po splnění nějakého většího,ať už hlavního či vedlejšího úkolu by mohlo pár úkolů ve městech, kde už jste byli, přibýt. Takhle má člověk pocit že je hra extrémně krátká. Když jsem se dostal do základny obrody, říkal jsem si hmmm... a to už bude konec?
13. Víc dialogů a víc postav (klidně i v jiných městech nebo někde v poušti),přes které můžete splnit daný úkol, by měl být základ.
14. A konečně-nenašel jsem nikoho komu by se dalo šlohnout brnění nebo ho sebrat z mrtvoly, zato zbraní maj ghoulí mrtvoly až moc..
15. Je VELIKÁ ŠKODA že stále nejdou dělat věci jako např. Píchnu FEV virus někomu jinému než postavě které to mám za úkol udělat, a on časem zmutuje tak jako tak. To samé-mám injekční stříkačku s JEDEM a ve hře je jediná postava na kterou jed účinkuje... Taková škoda... Nebo:použiju květinku na nějakou ženu a ona se do mě zamiluje, dám buffout psovi a on začně slintat a zabíjet všechno okolo, dám nějakému děcku hračku a dostanu nový úkol, použiju energetický článek na nějaký spotřebič abych ho opravil, spousta věcí nejde ukrást přestože je logické že postava musí mít předmět v inventáři
16. Manželka doktora v New Hope chce vrátit náhrdelník, ten ale můžu pro splnění úkolu dát pouze do jedné velké skříně. Když jí ho strčíte do kapsy, ona ho nenajde. Nesmysl.


Jakmile na něco dalšího narazím, dám vědět :D Přidejte vlastní zkušenosti pokud vám něco konkrétního nedává smysl, nebo jste se třeba u některého úkolu unudili k smrti snahou vyřešit ho jiným způsobem než tím co se nabízí jako první a druhá možnost, a podobné věci. NE BUGY.
Peace
<<

Daemon

User avatar

Resurrection team member

Posts: 1180

Joined: Fri Dec 14, 2007 9:49 pm

Post Wed May 28, 2014 11:09 am

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Ahoj,

díky za připomínky. Jakou verzi jsi hrál? Jestli 1.2, tak rozhodně čekání na další patch smysl nemá. Dělat nějaké převratné změny se nechystáme a když už ano, tak nejspíš ne v tom, v čem by sis přál. Rád bych se k několika bodům vyjádřil. Snad objasným, proč ty věci tak jsou a nejspíš i zůstanou.

Ad 1) Můžeš mu odemknout a otevřít dveře, ale on je už příliš zničený fyzicky i psychicky na to, aby utíkal. Takže ano, už mu není pomoci, je to záměrně beznadějný případ. Nemyslím si, že musí být možné pomoct každému.
Ad 2) To, že můžeš kdykoliv zaútočit na kohokoliv, může způsobit velkou hromadu nelogických situací, proto je potřeba si to občas trochu zjednodušit tím, že napadením někoho ze skupiny (v tomhle případě z města), po tobě půjdou všichni ze skupiny. Bylo to tak i v původních Falloutech. Každopádně mi to v tomhle případě nepřijde jako až tak přehnaný nesmysl. Lidi nevědí nic o tom, co se stalo mezi tebou a poldama. Prostě vidí člověka, který bojuje proti lidem, kteří (jakž takž) udržují ve městě pořádek. Takže z jejich pohledu jsi hrozba.
Ad 3) Je to tam nebo by alespoň mělo být. Můžeš udělat screenshot, jak u tebe vypadá popisek lehkého granátometu? Pro ověření, jestli to není nějaká chyba.
Ad 4) Tak úplně nerozumím. Do Progemy se znova dostat můžeš za určitých podmínek. Záleží na postavě a co v základně uděláš. Je to spíš bonusová lokace a stačí většinou jedna návštěva, abys udělal vše, co postava dovolí.
Ad 5) Končetiny nikdy nikomu neusekáváš ani neustřeluješ. Můžeš je akorát vážně zranit (a ne každý zásah do končetiny to udělá) a pak pro postavy platí stejná omezení jako když se to stane tobě. To je se zraněnou rukou nemůžeš s tou rukou střílet a nemůžeš používat obouruční zbraně. A se zraněnou nohou nemůžeš běhat. Tak je prostě naprogramovaný Fallout 2 a měnit to nejde nebo by to bylo příliš pracné (záleží, jak moc bys to chtěl měnit), aby to stálo za to.
Ad 6) Trait sex appeal má menší dopad než jiné traity, ale s tím už každý počítá, je to celkem logické. Dělat z něho nějakou superschopnost bych ani nechtěl. Trochu blbé je, že si často ani neuvědomíš, že máš nějakou možnost navíc právě díky tomu traitu. btw. Se šerifovou ženou je možné se vyspat.
Ad 10) Příklad, kde bys chtěl zničit kameny výbušninou a nejde to? Pokud jde o kamení uvnitř Progemy, tak ty výbušninou oddělat jdou. Jen si tím shodíš na hlavu celou základnu :)
Ad 12) Aby se věci stávali v závislosti na nesouvisejících událostech mi nepřijde jako dobrý desing. Jak má pak hráč vědět, že se v již projitých místech děje něco nového, pokud mu to vyloženě nestrčíš pod nos? Přijde mi lepší, když si hráč musí questy sám najít, když je dostatečně pozorný. To je cesta, kterou jsme zvolili. Jsou questy, které se nabízejí později, ale vždy je to jasná návaznost na questy předchozí.
Ad 14) Ukrást někomu brnění, které má na sobě, opravdu nemůžeš. To mi přijde logické. Pokud by z mrtvol šlo vzít brnění, tak bys měl snadný přístup k hromadě různých brnění. To by bylo moc snadné, proto to taky ani ve Fallout 2 možné nebylo. A ostatně to dává smysl - Pokud jsi někoho rozstřílel, tak jeho brnění už stejně k ničemu není.
Ad 15) Souhlas s tím, že je trochu divné, že ten jed a FEV nemůžeš použít na jiné postavy. Podobná věc mě taky štvala u injekce FEV ve Fallout 2. Ale bylo by nutné kvůli tomu přidat reakci do skriptu všem postavám. A to za tu práci nestojí. I to je jeden z důvodů proč to FEV začně působit až o několik let později a ten jed je slabý, aby zabil někoho jiného než doktora s nemocným srdcem. Takže logicky kdyby si to mohl použít na někoho jiného, stejně by se nic stát nemělo a jen by ses připravil o questový předmět.
To co má postava v inventáři ukrást můžeš. Nemůžeš ukrát jen to, co má v ruce. Tak to bylo v prvních dvou Falloutech vždy a podle mě to dává smysl.
Ad 16) Měla by ten náhrdelník u sebe najít. Pokud ne, může to být chyba. Podívám se na to. Ale vím, že to fungovalo, tady to třeba můžeš vidět - http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... LMo#t=1184
<<

barbaronan

Liked

Posts: 99

Joined: Tue May 20, 2014 1:42 am

Post Wed May 28, 2014 12:56 pm

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Ad 1) OK. :) Ale přece jen by mi udělalo radost kdyby se aspoň spustil dialog a v něm by ten chudák řekl: "ó díky můj spasiteli" :D
Ad 2) Dobře, ale: útočí na mě děti, všichni mí přátelé a lidé kterým jsem v Seditu pomohl, a to ve všech lokacích města. To JE nelogické. A navíc když jsme u tý logiky: Všichni ve městě ví, že policie je v Seditu jen banda kriminálníků, proč by jim někdo pomáhal? To že policajt pomůže policajtovi chápu. Ale že mu pomůže malej kluk a jeho máma už nechápu, zvlášť když mě nikdo z nich neviděl ani neslyšel. Za druhý: Zavřel jsem dveře a vnitřek budovy vykosil Elektrickym obuškem, s dovedností plížení, s tím, že jsem počkal až se do mě šéf policie a celá jeho banda pustí sám. Ve hře jsou přece lokace viz. Albuequerque, kde stačí zavřít dveře a i když vystřelíš na manželku granátometem, chlápek na chodbě nic nezpozoruje.
Ad 3) Mrknu na to ještě ale jsem si 90 procentně jistej že popisek jaká kategorie zbraní to je, je jen u těžkýho, ne lehkýho. Screenshot hodim pozdějš.
Ad 4) Fajn :)
Ad 5) Není pravda. Usekávám a ustřeluju a to tak že velmi :D s kritičákem na 35 procent a wakizashi to jde jako po másle. Viz. "ruka mu zůstala viset na kousku šlachy" "přišel o končetinu" "rána ho připravila o levou nohu" apod. Ale chápu. Myslim že by stačilo že když přijde o obě ruce, nemůže používat žádnou zbraň a když příjde o obě nohy tak nemůže chodit. A když dostane brokovnicí do ksichtu tak by moh mít míň AP protože nemůže vidět nebo sníženej skill na zbraň kterou používá :D
Ad 6) Ok. Ale superschopnost to je :D aspoň teda v mym případě v reálnym životě. Na koho ukážu toho dostanu, ať už dřív nebo pozdějc :D
Ad 7) Ad 8) Ad 9) Stále čekám na vyjádření :D
Ad 10) Mrknu na to znova ale věřim ti :D
Ad 11) Stále čekám na vyjádření :D
Ad 12) No já to myslel jako v závislosti na souvisejících událostech, nebo předchozích úkolech, prostě se stalo něco nového. A jak má hráč vědět že se v Seditu stalo něco nového? Prostě se tam zajde podívat nebo mu to jde vnuknout přes nějaký dialog nebo popisek.
Ad 13) Jasně, hra už je hotová, nejsem programátor, spíš takovej kreativec ale myslím že přidat do hry pár postav a dialog(super by bylo kdyby to bylo třeba u postavy s klasickým npc popiskem Muž nebo Malý feťák)by nemuselo zabírat až tolik času, co se dialogů týče klidně bych nějakej naškrábal :))
Ad 14) Tak jsem to nemyslel, to s tebou souhlasím. Měl jsem spíš na mysli že bys občas z někoho moh stáhnout i brnění, pokud bys ho zabil třeba úderem do hlavy, aby to dávalo smysl, ale nevím jak náročné to je zrealizovat softwarově.
Ad 15) Chápu ale je to fakt škoda :D
Ad 16) Jo, na tom videu je vidět že to jde ale mě se ten dialog prostě zobrazil jen když jsem náhrdelník šoupnul nenápadně do skříně. Když ho měla v inventáři tak se dialog "fakt sis to někam nezašantročila" neobjevil takže úkol touhle cestou nešel splnit. Nemá na to třeba i vliv Řeč?


PS: Jedna věc na kterou jsem zapomněl: Možnost vyřešení úkolu např. použitím určité dovednosti. To mi hodně chybí :( Respektive více možností, více dovedností, u většího množství úkolů. Tak. Např. opravit kuchařce sporák aby mohla šerifovi uvařit oblíbený jídlo a zabavila ho tak :D

Krásně jsem si s tebou popovídal, naviděnou :D
<<

barbaronan

Liked

Posts: 99

Joined: Tue May 20, 2014 1:42 am

Post Wed May 28, 2014 12:57 pm

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

jo, 1.2....
<<

barbaronan

Liked

Posts: 99

Joined: Tue May 20, 2014 1:42 am

Post Wed May 28, 2014 12:58 pm

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

PS: PS je vlastně bod č. 9 já to přehlédl protože jsi na to neodpověděl xD
<<

Daemon

User avatar

Resurrection team member

Posts: 1180

Joined: Fri Dec 14, 2007 9:49 pm

Post Wed May 28, 2014 2:32 pm

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Ad 2) Jsou to postapo děti a matky, jsou drsný :D Chápu, jak to myslíš. Ale jak jsem psal, je prostě někdy nutné si to zjednodušit. Když budeš bojovat jen s policií, tak by taky vypadalo divně, kdyby na to postavy nereagovaly. Takže by bylo nutné zase udělat unikátní reakce v závislosti na tom, s kým bojuješ, kolik a koho jsi zabil. A to radši ani nezmiňuju problémy, že si zabitím nějaké postavy rozbiješ quest, který s tou postavou počítá.
V Albuquerque je to víc rozsekané na různé skupiny místo celého města. Tam to dává větší smysl. Taky to bylo dost šílené naskriptovat. Ale pokud zabiješ Williamovu ženu, tak si taky znepřátelíš Williama a jeho lidi. Jen se ti asi podařilo zdrhnout tak, že tě nezpozorovali a proto nezačali boj. A jen v rámci questu je tam pak ošetřeno, že po tobě později nejdou, jen se zavřou v domě.
Ad 5) To jsou jen generické texty, které tam vždycky byly a z kterých se náhodně vybírá. Některé jsou bohužel takhle přehnané, neodpovídá to tomu, co se opravdu děje. Ten text se ti klidně může opakovat několikrát u jedné postavy. Překopávat celý bojový systém Falloutu nebylo cílem našeho módu.
Ad 11) Snížení váhy lana stojí za úvahu. Snad by se pak ale neozval někdo, že je nelogické, že stejné lano jako v předchozích dílech váží v Resurrectionu méně :-D
Ad 12) Tak ono se to vlastně děje. Práce pro Rodrigueze ti může přihrát práci i pro někoho dalšího. Pomoc císařství s Anonymem vede k dalším akcím císařství, kterých se za určitých podmínek můžeš zúčastnit. A tak podobně.
Ad 13) Nepracuješ náhodou v marketingu? :D
Ad 14) Pokud by to mělo fungovat obecně u všech postav, náročné by to asi bylo dost. A zase by to moc zvýhodnilo postavy, co dávají headshoty, proti těm co třeba používají těžké zbraně.
Ad 16) Jak jsem psal, podívám se na to. Pokud na to má vliv řeč (a to myslím, že ne), bylo by divný, kdyby platila jen pro náhrdelník v inventáři.

Na něco jsem neodpovídal, protože na to není moc co říct. Chceš všeho víc, ale dělali jsme na hře víc jak deset let a tímhle stylem bychom na ní mohli dělat dalších 10, protože vždy se dá přidávat víc. A taky méně je někdy více, nechceme hru přeplácat. Prostě jestli budeme přidávat něco nového, tak jedině pokud budeme mít pocit, že to ve hře vyloženě chybí.
<<

barbaronan

Liked

Posts: 99

Joined: Tue May 20, 2014 1:42 am

Post Thu May 29, 2014 1:23 am

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Ano chci všeho víc :D Ale jsem spokojenej s tim co je hotový, je to super retro.. Kdyby se na tom tak dalo pracovat dalších 10 let a pak si loadnout život, to by bylo fajn :D V marketingu nejedu, maximálně jsem promoval hospodářský noviny u Vltavský :D Jsem spíš umělecky založenej.. Kdybyste hledali někoho kdo píše texty, IN 9, CH 8, VN 10, OB 10, kritický zásah 30, talent na řeč a boj zblízka a má dobrou představivost tak se klidně nechám nabrat do týmu jako dobrovolník ;D To lano by mohlo bejt třeba z pavoučích nebo kevlarových vláken :D Btw, pracujete na nějaký vlastní hře? A poslední dotaz, ohledně Wakizashi-v popisku má že prosekává brnění, je to jen pro dobrej pocit nebo fakt nějak obchází třídu zbroje?:))
<<

valcik

User avatar

Betatester

Posts: 118

Joined: Fri Oct 04, 2013 10:40 am

Post Thu May 29, 2014 5:51 am

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Daemon wrote:To co má postava v inventáři ukrást můžeš. Nemůžeš ukrát jen to, co má v ruce.

Á propós - všimol som si, že obchodník v Corathe prihodí pri druhom rozhovore do ponuky aj svoju lejzrovú bambitku.
<<

Daemon

User avatar

Resurrection team member

Posts: 1180

Joined: Fri Dec 14, 2007 9:49 pm

Post Thu May 29, 2014 7:42 am

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

barbaronan wrote:Ano chci všeho víc :D Ale jsem spokojenej s tim co je hotový, je to super retro.. Kdyby se na tom tak dalo pracovat dalších 10 let a pak si loadnout život, to by bylo fajn :D V marketingu nejedu, maximálně jsem promoval hospodářský noviny u Vltavský :D Jsem spíš umělecky založenej.. Kdybyste hledali někoho kdo píše texty, IN 9, CH 8, VN 10, OB 10, kritický zásah 30, talent na řeč a boj zblízka a má dobrou představivost tak se klidně nechám nabrat do týmu jako dobrovolník ;D To lano by mohlo bejt třeba z pavoučích nebo kevlarových vláken :D Btw, pracujete na nějaký vlastní hře? A poslední dotaz, ohledně Wakizashi-v popisku má že prosekává brnění, je to jen pro dobrej pocit nebo fakt nějak obchází třídu zbroje?:))


A ten trait sex appeal jsi zapomněl zmínit :D Na napsání textů by se někdo nejspíš našel i tak, ale to je to nejmenší...

Na vlastní hře nepracujeme. Zatím...

Wakizashi má weapon penetrate perk

Jinak koukal jsem včera na to podstrčení náhrdelníku doktorově ženě a žádnou chybu jsem neobjevil. Chová se stejně bez ohledu na to, jestli je náhrdelník u ní nebo ve skříni. Podmínkou je ještě akorát to, že tě musí Oswald požádat, abys jí ho podstrčil. Jinak k tomu nemáš důvod. A taky samozřejmě nesmíš mít příliš malou IN, aby ses s ní vůbec mohl normálně bavit.



valcik wrote:Á propós - všimol som si, že obchodník v Corathe prihodí pri druhom rozhovore do ponuky aj svoju lejzrovú bambitku.


To je naschvál. Nejde o zbraň, kterou by používal (nejspíš na ní ani nemá animaci), je to speciální nabídka.
<<

barbaronan

Liked

Posts: 99

Joined: Tue May 20, 2014 1:42 am

Post Sat May 31, 2014 9:00 am

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

S tim nahrdelnikem- mozna to bylo tim ze jsem prijal quest od starce jehoz syna jsem nasel v jeskyni mrtvyho, ale neprijal jsem quest od doktora jehoz zeny ten nahrdelnik je. Az to rozehraju znova tak to vyzkousim.
Stejne bych chtel psat scenare tak nikoho nehledejte a napiste me az prijde cas xD
<<

barbaronan

Liked

Posts: 99

Joined: Tue May 20, 2014 1:42 am

Post Sat May 31, 2014 10:04 am

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Jo a jeste jedna vec. V ghouli zakladne jde zabit jeden typek po rozhovoru potichu. Proc nejde zabit potichu i Aaron, i kdyz zavru dvere a useknu mu hlavu tak se do me pusti celej komplex. To tam maj kamerovej system?:D rad bych si pokecal nebo sejmul vudce aniz bych musel travit hodiny a hodiny expenim kvuli nizky vede... plizeni nefunguje.. ani obejit nejde.. vubec celkove plizeni je uplne na nic, v seditu se nejde proplizit ani k tomu poklopu pres tajny dvere u sedit karavan/bar coz je fakt skoda.. jediny misto kde fungovalo plizeni bylo u serifa a to jsem se musel drzet uplne u zdi a v new hope na strceni nahrdelniku do skrine.. jinde vubec..
<<

Daemon

User avatar

Resurrection team member

Posts: 1180

Joined: Fri Dec 14, 2007 9:49 pm

Post Sat May 31, 2014 10:36 am

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

barbaronan wrote:Jo a jeste jedna vec. V ghouli zakladne jde zabit jeden typek po rozhovoru potichu. Proc nejde zabit potichu i Aaron, i kdyz zavru dvere a useknu mu hlavu tak se do me pusti celej komplex. To tam maj kamerovej system?:D rad bych si pokecal nebo sejmul vudce aniz bych musel travit hodiny a hodiny expenim kvuli nizky vede... plizeni nefunguje.. ani obejit nejde.. vubec celkove plizeni je uplne na nic, v seditu se nejde proplizit ani k tomu poklopu pres tajny dvere u sedit karavan/bar coz je fakt skoda.. jediny misto kde fungovalo plizeni bylo u serifa a to jsem se musel drzet uplne u zdi a v new hope na strceni nahrdelniku do skrine.. jinde vubec..


Jestli myslíš Ericka na druhém patře, tak je ve hře řečeno, že je to zvukotěsná místnost, proto v tomhle jednom případě se o jeho zabití nikdo nedozví. Jinak v základně se můžeš pohybovat bez boje i s nízkou vědou. Jen si vzpomeň s kým jsi mluvil a co máš na sobě, až budeš zase mluvit se strážným u výtahu.

Plížení se dá určitě použít na více místech. Musíš holt do něj více investovat nebo mít víc štěstí. Snažili jsme se mu dát více využití než bylo v prvních dvou Falloutech, ale nebylo by ani dobré, kdyby tě dostal ze všeho, takže je to pořád spíše sekundární skill.
Jinak super, že někdo ty tajné dveře v Sedit Caravan objevil :-)
<<

barbaronan

Liked

Posts: 99

Joined: Tue May 20, 2014 1:42 am

Post Sat May 31, 2014 11:26 am

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

jj pohybuju se bez problemu. ale k vudci se nejde dostat bez toho aniz bych vystrilel celou zakladnu. Aaron me tam nepusti a proplizit se nejde. Investuju teda 130 do plizeni takze budu muset vymlatit tak 100 ghoulich hlidech abych na to mel body xD A doufam ze pak nezjistim ze ani s full plizenim se neda dostat k vudci ani do toho poklopu skrz tajny dvere ;D
<<

Daemon

User avatar

Resurrection team member

Posts: 1180

Joined: Fri Dec 14, 2007 9:49 pm

Post Sat May 31, 2014 11:45 am

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Proplížit se ke Spasiteli nejspíš nejde, protože dveře k němu jsou ovládané z Aaronova počítače, ale on tě může pustit bez boje, když zvolíš správné odpovědi.
<<

barbaronan

Liked

Posts: 99

Joined: Tue May 20, 2014 1:42 am

Post Sat May 31, 2014 12:49 pm

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Dík, že by 90 procent řeči bylo málo?XD jak já nesnášim levelování xD
Next

Return to Fallout Resurrection - diskuze o hře

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron