Page 1 of 1

Co takhle mód pro mód

Posted: Fri Nov 29, 2013 12:52 pm
by Arkande
Ahoj, jak jsem už zmínil. Tahle modifikace je parádní a zasluhuje si abychom klekali a chválili jména Boží....Tedy pány Václava "Daemona" Panoše, Marka "Marya" Štípka, Milana "Ratmana" Ratičáka a Mariána "Saruman" Lóžiho.

Díky moc, díky moc, díky mooooooooooooooooooooooooc. Hned jsme dostal chuť si rozjet staré Fallouty. :-)

Napadlo mne ale jestli by nebylo možné vytvořit modifikaci pro Váš mód. Kdyby hlavní hrdina nebyl hrdinou který nasazuje krk pro pustinu (které na tom stejně nesejde) ale založil by malou kolonii. Začal by jako dejme tomu jako farmář na farmě s jedním ubohým políčkem a časem by se jeho farma rozrostla na outpoust (zájezdní hodtinec), malé městečko, prosperující město, stát.

Vždy mi tato možnost (udělat pustinu lepším místem) ve Falloutech chyběla. Byla by to více strategie než RPG ale zase by měla spoustu možností. Vyrábění drog, ubytování nájezdníků nebo prostě jenom farmaření, kdy by se přes menu dalo dokupovat různé "zlepšení". Třeba koupit laboratoř, chlév a pár Brahmín, kovárnu pro výrobu pluhů, zbraní atd. Za všechno by hráč dostával peníze, které by dál investoval. (Jako příměr mne napadá Assassin Creed 2, kdy jste plnili mise, zabíjeli lidi ale měli jste možnost vrazit prachy do zlepšení Vašeho panství)

Taky by mohl příjmat uprchlíky, zvětšovat a zlepšovat město (takže by se místo oprýskané boudy a pár pochodní, změnilo sídlo na "%Serifovu vilu" s elektřinou a elektrickým světlem)

Neuvažujete, že by jste něco takového VY BOHOVÉ po kterých líbám Vaše BOŽSKÉ ŠLÁPOTY....Vytvořili? Praxi máte...

Samosebou bych byl nerad kdyby jste si mysleli, že si nevážím Vaší práce, znám spoustu podobných projektů které skončili nezdarem (vzpomeňme na Ještěra, raději začal psát recenze, než aby dokončil svou práci).

Ale kdyby jste na něco takového, říkejme tomu projekt "starosta" měli chuť. Bylo by to Boží.

Re: Co takhle mód pro mód

Posted: Fri Nov 29, 2013 2:17 pm
by Ratman
Děkujeme za pochvalná slova, jsme za ně moc rádi :wink:

MODifikací naší modifikace se rozhodně nebráníme, ale my sami se do ničeho už pouštět nechceme. Po těch 10ti letech jsme rádi, že se to podařilo a maximálně pár věcí ještě uhladíme (krom opravy chyb). Pak užijeme zaslouženého odpočinku, při kterém se budeme věnovat těm, které jsme tak dlouho zanedbávali (zdravím svoji drahou ženušku! 8) ).

Časem (ale až nějaký delší čas po vydání ENG verze) pravděpodobně stejně jako to BIS udělalo u F2 uvolníme zdrojáky, takže případní upravovači budou mít možnost si hrát a hru třeba vytáhnout do nějaké verze "gold deluxe"... kdo ví..

Re: Co takhle mód pro mód

Posted: Thu Dec 05, 2013 6:13 pm
by Arkande
Tak jo, nechci kvůi tomu zakládat další téma.

Chci se jen zeptat. Máte nějaké lepší nástroje pro práci s Falloutem? Ve volnu bych se pokusil svůj mód vytvořit. Chápu, že to nebude žádná sranda. Ale kdo se ani nepokusí jít za svým snem, je totální sráč a nezaslouží si slitování.

Navíc ty zkušenosti které tím mohu získat....juhůůůůůůůůůůůůů.

Máte ,Vy Bohové po kterých .... nějaké rady? :-)

Re: Co takhle mód pro mód

Posted: Thu Dec 05, 2013 6:28 pm
by Ratman
No něco doporučit můžeme, ale je to vpodstatě jedno. Ony ty nástroje bohužel nejsou vůbec user-friendly, ať si vybereš cokoli.

Mapy: Fallout Mapper (standardní od BIS)
Skripty: FSE , doporučuju říznout i naším FDG nástrojem pro snažšší tvorbu dialogů (k přehlednému zobrazení dialogů postačuje FSE)
Obrázky: Jakýkoli grafický program a utilitky frm2gif a gif2frm (obdobně s videi)
Na tvorbu DATu: DAT Util
A samozřejmě na prohlížení DATu: DAT Explorer

Ke stažení většinou na Madbrahmíně nebo i NMA.


PS: Toto jsem používal já, ale je možné, že k dispozici budou i lepší věci, protože jsem s tímhle začínal a už sem se nechtěl přeučovat.

Re: Co takhle mód pro mód

Posted: Thu Dec 05, 2013 6:51 pm
by Arkande
Děkuji, mnohokrát.

Problém kterým teď mám je dle mého názoru klasika z "Vyšší dívčí" našel jsem správné nástroje a nainstaloval správný Fallout (K tomu jsem nastudoval pár manuálů, což by s mou znalostí programování či "vědy" na 75 bodech mohlo stačit :-) ) s kterým se mapper je ochoten vůbec bavit. Jenže obrazovka je černá, kromě lišty dole a ať se snažím sebevíc netuším kde jsem udělal chybu.

Samosebou se nevzdávám a pokračuji v pokusech :-) Je mi jasné, že to bude pravděpodobně krávovina...ale já na to přijdu. :-)

Re: Co takhle mód pro mód

Posted: Thu Dec 05, 2013 6:56 pm
by Arkande
HAHAHAHAHAHAHA mám to, udělal jsem ze sebe totálního blbce, ale mám to. 1500XP je doma :-) :-) :-)

Re: Co takhle mód pro mód

Posted: Fri Dec 06, 2013 9:51 am
by maryo
Taky můžeš zkusit engine FIFE nebo FOnline. Ty jsou modernější a přívětivější k úpravám.