Způsob hry
Moderators: Ratman, Seto, Saruman, feťák8, valcik, NovaRain
Re: Způsob hry
Prihodím technickú informáciu - v Resurrection je aktuálna verzia modifikácie sfall a tá obsahuje opravu, vďaka ktorej môže postava s rysom Rychlostřelec používať pri boji zblízka mierené šupy. Kladivo rulez!
Re: Způsob hry
pri 9 agility ma postava kolko akcnych bodov?
Re: Způsob hry
marduk: 9.
Re: Způsob hry
tak nic, 10 by som uz do AG nedal
Re: Způsob hry
Každej sudej bod v AG by ti měl dávat AP
- Smrdutý orangutan
- Liked
- Posts: 61
- Joined: Sat Oct 12, 2013 3:53 pm
Re: Způsob hry
Sociopatický řečník
SPECIAL 5/8/5/3/8/10/8 před zvýšením statů. Finesa, Nadaný. Střelné zbraně, paklíč, řeč.
Člen rodiny Rodrigues, Vylupovač hrobů, Zabiják dětí, Lovec Mutantů. Karma -450 A přesto... ve všech městech oblíbený, uznávaný, nebo dokonce idol.
[Mensí spoilery]
Úspěchy:
Píchnout FEV vůdci Crimson Caravan (ale obávám se, že mi to Keri nedovolila - je to už dobrých osm měsíců a chlapík je pořád čilej)
Překecat dítko v Císařství, aby zabilo své rodiče.
Zradit všechny „frakce“ či skupiny, pro které jsem pracoval.
Edit:
SPECIAL 5/8/5/3/8/10/8 před zvýšením statů. Finesa, Nadaný. Střelné zbraně, paklíč, řeč.
Člen rodiny Rodrigues, Vylupovač hrobů, Zabiják dětí, Lovec Mutantů. Karma -450 A přesto... ve všech městech oblíbený, uznávaný, nebo dokonce idol.
[Mensí spoilery]
Úspěchy:
Píchnout FEV vůdci Crimson Caravan (ale obávám se, že mi to Keri nedovolila - je to už dobrých osm měsíců a chlapík je pořád čilej)
Překecat dítko v Císařství, aby zabilo své rodiče.
Zradit všechny „frakce“ či skupiny, pro které jsem pracoval.
Edit:
Last edited by Smrdutý orangutan on Tue Oct 15, 2013 12:24 pm, edited 1 time in total.
Bad motherfucker
-
- Liked
- Posts: 50
- Joined: Mon Oct 14, 2013 6:15 am
Re: Způsob hry
to Smrduty Oranguta
..a do prdele, tak teba by som nechcel v pustine stretnuť !!! Moja postava bola čisý "paragon" dobrák to od kosti O:-)
ak vie niekto, ako sa dá dosiahnuť status "idol" v Rat Hole a Corate dajte mi info dik
..a do prdele, tak teba by som nechcel v pustine stretnuť !!! Moja postava bola čisý "paragon" dobrák to od kosti O:-)
ak vie niekto, ako sa dá dosiahnuť status "idol" v Rat Hole a Corate dajte mi info dik
Re: Způsob hry
Specialista na těžké zbraně si dokáže poradit i s takovou spodinou, kterou naleznete ve slumech v Albuquerque. Takové síle na zvládání davu se nic nevyrovná.
Moje role v pustině byla postava, která si chtěla vyzkoušet nejrůznější těžké zbraně a její využití v nehostinné pustině.
Můj S.P.E.C.I.A.L je následovný
sila 7
vnimani 7
odolnost 6
charisma 4
intelekt 8
hbitost 10
stesti 5
Traity: talentovany, rychlostřelec
Hlavni dovednosti: těžké zbraně, řeč a paklíč
Momentálně dosažené perky: Zabiják, Noční zrak
Nejprve jsem se snažil, aby má postava byla dost vyvážená. Ostatně s traitem talentovaný to jde docela snadno. Druhý trait jsem zvolil rychlostřelec, protože pro postavu, které se specializuje na těžké zbraně je to nejlepší rozhodnutí. S těžkými zbraněmi stejně nemáte šanci mířit, takže pro mě jasná volba. Co jsem si tak všiml, tak jediná těžká zbraň se kterou je možnost míření je nově přidaná antimateriálová puška, ale je to jen jeden kousek mezi několika jinými zbraněmi. Je lepší si vystřelit dvakrát za kolo, než použít jednu mířenou střelu z antimateriálové.(Nepočítám perky jako je bonus kadence,akční hoch/dívka atd)
Největší problém mám asi u síly. Nevlastním zatím power armor, takže mi musí společník nosit nějaké vybavení. Já by jsem chtěl samozřejmě vlastnit všechno, takže jsem vybaven jak plamenometem, těžkým granátometem, antimateriálovou puškou a v neposlední řadě mým oblíbeným kulometem M249 SAW a sadou nejrůznější munice a to už se na síle nákladu dost projevý
Co jsem mohl tak otestovat, tak nejvíce mi vyhovuje (pokud je dostatek munice) Z dálky všem rozhodit pantofle granátometem a jakmile se vandráci přiženou na dostatečnou vzdálenost, tak všechno sešrotovat pomocí M249 SAW.
Co tak říct o dalších schopnostech. Pomocí řeči se vykecáte opravdu ze všeho a splníte tak hromadu úkolů. Myslím si, že schopnost řečnictví je v této hře k nezaplacení. A takový šperhák se vždy hodí Munice není nikdy dost a přece to tam nenecháme jen tak ležet že
Já jsem zatím jako specialista na těžké zbraně hodně spokojený. Děkuji autorům za nově přidaná zbraně, protože jsou perfektním nástrojem pro boj proti nevěřícím mutantům.
Moje role v pustině byla postava, která si chtěla vyzkoušet nejrůznější těžké zbraně a její využití v nehostinné pustině.
Můj S.P.E.C.I.A.L je následovný
sila 7
vnimani 7
odolnost 6
charisma 4
intelekt 8
hbitost 10
stesti 5
Traity: talentovany, rychlostřelec
Hlavni dovednosti: těžké zbraně, řeč a paklíč
Momentálně dosažené perky: Zabiják, Noční zrak
Nejprve jsem se snažil, aby má postava byla dost vyvážená. Ostatně s traitem talentovaný to jde docela snadno. Druhý trait jsem zvolil rychlostřelec, protože pro postavu, které se specializuje na těžké zbraně je to nejlepší rozhodnutí. S těžkými zbraněmi stejně nemáte šanci mířit, takže pro mě jasná volba. Co jsem si tak všiml, tak jediná těžká zbraň se kterou je možnost míření je nově přidaná antimateriálová puška, ale je to jen jeden kousek mezi několika jinými zbraněmi. Je lepší si vystřelit dvakrát za kolo, než použít jednu mířenou střelu z antimateriálové.(Nepočítám perky jako je bonus kadence,akční hoch/dívka atd)
Největší problém mám asi u síly. Nevlastním zatím power armor, takže mi musí společník nosit nějaké vybavení. Já by jsem chtěl samozřejmě vlastnit všechno, takže jsem vybaven jak plamenometem, těžkým granátometem, antimateriálovou puškou a v neposlední řadě mým oblíbeným kulometem M249 SAW a sadou nejrůznější munice a to už se na síle nákladu dost projevý
Co jsem mohl tak otestovat, tak nejvíce mi vyhovuje (pokud je dostatek munice) Z dálky všem rozhodit pantofle granátometem a jakmile se vandráci přiženou na dostatečnou vzdálenost, tak všechno sešrotovat pomocí M249 SAW.
Co tak říct o dalších schopnostech. Pomocí řeči se vykecáte opravdu ze všeho a splníte tak hromadu úkolů. Myslím si, že schopnost řečnictví je v této hře k nezaplacení. A takový šperhák se vždy hodí Munice není nikdy dost a přece to tam nenecháme jen tak ležet že
Já jsem zatím jako specialista na těžké zbraně hodně spokojený. Děkuji autorům za nově přidaná zbraně, protože jsou perfektním nástrojem pro boj proti nevěřícím mutantům.
Re: Způsob hry
Barbucha:
Pri poslednej hre som vytvoril podobnú postavu, ako ty, akurát namiesto pakľúča mala talent na boj zblízka. Ten je velice užitočný počas celej hry, v začiatkoch si päste hravo poradia s krysami, radškorpiónmi aj s geckonmi. Na osemnástej úrovni je dostupný perk Slayer a vďaka nemu likviduje postava s energopäsťou aj protivníkov v energozbroji jediným zásahom do hlavy, alebo do očí.
Talent na pakľúč mi pri takejto postave pripadá ako plytvanie, pretože všetky zámky sa dajú vďaka vysokej sile na prvý alebo druhý pokus vylomiť obyčajným páčidlom. (Výnimkou sú akurát špeciálne situácie, napríklad trezory.)
Ťažké zbrane sú perfektné. Granátomety som príliš nevyužíval, nájazdníkov som umravňoval gatlingom od obchodníka v Corathe.
Pri poslednej hre som vytvoril podobnú postavu, ako ty, akurát namiesto pakľúča mala talent na boj zblízka. Ten je velice užitočný počas celej hry, v začiatkoch si päste hravo poradia s krysami, radškorpiónmi aj s geckonmi. Na osemnástej úrovni je dostupný perk Slayer a vďaka nemu likviduje postava s energopäsťou aj protivníkov v energozbroji jediným zásahom do hlavy, alebo do očí.
Talent na pakľúč mi pri takejto postave pripadá ako plytvanie, pretože všetky zámky sa dajú vďaka vysokej sile na prvý alebo druhý pokus vylomiť obyčajným páčidlom. (Výnimkou sú akurát špeciálne situácie, napríklad trezory.)
Ťažké zbrane sú perfektné. Granátomety som príliš nevyužíval, nájazdníkov som umravňoval gatlingom od obchodníka v Corathe.
-
- Liked
- Posts: 50
- Joined: Mon Oct 14, 2013 6:15 am
Re: Způsob hry
to valcik
hmm za taku postavu som este nehral.. tak trochu som sa bal ze ked ich utok odhodi, tak k nim budem musiet znova prist a to stoji dalsie AP. Hlavne tie vecise skupiny supermutantov z F1 / bazuky, rotavac. / a v F2 vojaci enklavy. Tu sa daju stretnut tiez skupiny supermutantov putujuce na vychod a pri tej ich vyzbroji mam pocit ze by ma aj dali dole v prvom tahu aj keby som mal ST10,EN10 a plno perkov k tomu Ake su tvoje skusenosti? Daju sa zvladnut?
hmm za taku postavu som este nehral.. tak trochu som sa bal ze ked ich utok odhodi, tak k nim budem musiet znova prist a to stoji dalsie AP. Hlavne tie vecise skupiny supermutantov z F1 / bazuky, rotavac. / a v F2 vojaci enklavy. Tu sa daju stretnut tiez skupiny supermutantov putujuce na vychod a pri tej ich vyzbroji mam pocit ze by ma aj dali dole v prvom tahu aj keby som mal ST10,EN10 a plno perkov k tomu Ake su tvoje skusenosti? Daju sa zvladnut?
Perky, traity, schopnosti
Zajímalo by mě, jakým způsobem nejčastěji zkouší hráči rozehrát novou hru. Neříkejte mi, že většinou vyměníte střelnou zbraň za těžkou a hrajete stejným stylem. Jaké perky jsou vaše oblíbené a jaké Vás jako nově zvolené dokázali překvapit? A co třeba jiný styl hraní a používání ostatních dovedností? Pochlubte se, jestli se zde najdou nějací doktoři, zloději, zálesáci,obchodníci, vědci, kteří se takto učí již od začátku hry?
Re: Způsob hry
Barbucha:
Podobné vlákno už si založil, tak ich spájam. Snáď mi odpustíš.
PlasmaKnight??:
Boj zblízka kombinujem s ťažkými alebo energetickými zbraňami. Na súperov, ktorí pália dávkami, sa päsťami útočiť nevyplatí.
Podobné vlákno už si založil, tak ich spájam. Snáď mi odpustíš.
PlasmaKnight??:
Boj zblízka kombinujem s ťažkými alebo energetickými zbraňami. Na súperov, ktorí pália dávkami, sa päsťami útočiť nevyplatí.
Re: Způsob hry
tak třetí postava, za kterou jsem to dohrál je čistě na holé ruce a musím říct, že je asi nejsilnější. A to jsem holýma rukama vymlátil i lovce, mutanty i obrodu a ani jsem nepotřeboval moc sejvů
-
- Liked
- Posts: 57
- Joined: Sat Oct 26, 2013 11:58 am
Re: Způsob hry
avokado a aké si mal SPECIAL? ja som tiež chcel hrať na HtH, mám STR5 a AGI9, ale aj tak stále dostávam na tvár... HtH mám na 100%, v boji mám však 70-80% presnosť zásahu, pri mierení mám 50-60% na hlavu chtiac-nechtiac musím používať strelné zbrane.
Re: Způsob hry
Tak já to teda taky rozepíšu:
The Fist: Sí:10 Vn:2 Od:10 Ch:3 (po operaci) In:6 (po operaci), Hb:10, Št: 9 (po rituálu), Talentovaný, Obratný
Boj Zblízka: 140%, plížení, paklíč
185 hp, lvl: 21, šampion, vylupovač hrobů, přítel kmene, (vrah dětí), karma 953
perky: bonus v boji zblízka, bonus pohybu 2x, akční hoch 2x, houževnatý, ničitel
The Fist je dobrák od kosti. Rád pomáhá lidem, je to nekonfliktní, přátelský člověk, který nerad řeší věci násilím. Bohužel je závislý na Psychu. A jeho nepříznivé účinky na inteligenci se snaží vyvážit užíváním Mentats. Dlouhodobé užívání tohoto mixu drog mu způsobilo těžkou schizofrenii; při každé další dávce se u něj projeví druhá, značně labilní osobnost, náchylná k extrémnímu násilí. V tomto stavu trpí silnými halucinacemi (které jsou umocněny tím, že téměř nevidí), je agresivní a brutální. Tato druhá osobnost trpí utkvělou představou, že děti jsou ve skutečnosti špióni podzemního klanu trpaslíků (to že jich několik objevil v podzemí u Chucka mu tuto mylnou teorii bohužel jen potvrdilo - všechny je teda rozesračkoval po místnosti svou pěstí, což je vlastně jediná zbraň, kterou The Fist používá - strašlivá "nehoda", odsuď zmíněný karmický titul). A o lidech v energozbroji si myslí, že jsou to podivní mutanti. Ke strašné tragédii došlo, když mu Sebastian, vůdce lovců mutantů, vysvětloval, že je nutné všechny mutanty vyzabíjet. Protože byl The Fist zrovna ve své "druhé" kůži, špatně si to přebral a všechny lovce vyrubal holýma rukama. Probudil se druhý den v lovecké čtvrtí v Albequerqe na hromadě mrtvol, seznal, že to asi špatně pochopil a šel teda holýma rukama vymlátit i základnu obrody, aby obnovil rovnováhu ve světě...
The Fist: Sí:10 Vn:2 Od:10 Ch:3 (po operaci) In:6 (po operaci), Hb:10, Št: 9 (po rituálu), Talentovaný, Obratný
Boj Zblízka: 140%, plížení, paklíč
185 hp, lvl: 21, šampion, vylupovač hrobů, přítel kmene, (vrah dětí), karma 953
perky: bonus v boji zblízka, bonus pohybu 2x, akční hoch 2x, houževnatý, ničitel
The Fist je dobrák od kosti. Rád pomáhá lidem, je to nekonfliktní, přátelský člověk, který nerad řeší věci násilím. Bohužel je závislý na Psychu. A jeho nepříznivé účinky na inteligenci se snaží vyvážit užíváním Mentats. Dlouhodobé užívání tohoto mixu drog mu způsobilo těžkou schizofrenii; při každé další dávce se u něj projeví druhá, značně labilní osobnost, náchylná k extrémnímu násilí. V tomto stavu trpí silnými halucinacemi (které jsou umocněny tím, že téměř nevidí), je agresivní a brutální. Tato druhá osobnost trpí utkvělou představou, že děti jsou ve skutečnosti špióni podzemního klanu trpaslíků (to že jich několik objevil v podzemí u Chucka mu tuto mylnou teorii bohužel jen potvrdilo - všechny je teda rozesračkoval po místnosti svou pěstí, což je vlastně jediná zbraň, kterou The Fist používá - strašlivá "nehoda", odsuď zmíněný karmický titul). A o lidech v energozbroji si myslí, že jsou to podivní mutanti. Ke strašné tragédii došlo, když mu Sebastian, vůdce lovců mutantů, vysvětloval, že je nutné všechny mutanty vyzabíjet. Protože byl The Fist zrovna ve své "druhé" kůži, špatně si to přebral a všechny lovce vyrubal holýma rukama. Probudil se druhý den v lovecké čtvrtí v Albequerqe na hromadě mrtvol, seznal, že to asi špatně pochopil a šel teda holýma rukama vymlátit i základnu obrody, aby obnovil rovnováhu ve světě...