Evil... EVIL!
Moderators: Ratman, Seto, Saruman, feťák8, valcik, NovaRain
Malá otázečka na parchanty
Tak mě napadá...v Albuquerque je šaman, který přidá postavám s dobrou karmou +1 štěstí. Co se stane když máte karmu špatnou (asi tak -200 nebo i víc)? Docela by mě to zajímalo protože hodlám později rozjet novou postavu...
Re: Malá otázečka na parchanty
Da ti šťastie -1....
-
- Accepted
- Posts: 19
- Joined: Fri Oct 11, 2013 1:03 pm
Evil... EVIL!
Tak jsem si zahral superzlouna. Hned na zacatku jsem sel a bez jedinyho questu jsem vystrilel KOMPLETNE vsechny mesta, vcetne jejich podzemi, pater... Deti, brahminy a vsecko. Proste na mape nezustal nikdo zivej (maximalne samozrejme nejaky nahodny setkani).
No... A trosku me zklamalo koncovy video, ktery s timhle asi nepocitalo...
Napriklad: Spustil jsem hlasitou autodestrukci na konci. A jak mohla vetsina ghoulu utect pred znicenim, kdyz jsem je do jednoho postrilel? To samy uvezneni tusim na 4tym patre. Taky death. Ale ve videu se prostrileli ven... (?). Sedit je plny zivota a vzkveta diky karavanam... Ale to byly jeste celkem jakz takz pochopitelny - treba se tam nekdo pristehoval ze jo...
Ale kdyz sem tam mel i to, ze Cisarsky mesto prosperovalo a cisar (kterej se valel v krvi, vcetne vsech ostatnich) zil dal vesele a stastne nez umrel a nahradil ho ten radce... Jejich smrt titulky vubec nebraly v uvahu a to jsem myslel ze to jsou dost dulezity postavy na tohle.
Chapu, ze se neda myslet na vsechno. Je to jen tak pro zajimavost. Trvalo mi to docela brutalne dlouho nez sem povrazdil vsechny ty smrady, fetaky a vubec vsechno. Byl jsem hodne zvedav, co to tam bude psat.
No... A trosku me zklamalo koncovy video, ktery s timhle asi nepocitalo...
Napriklad: Spustil jsem hlasitou autodestrukci na konci. A jak mohla vetsina ghoulu utect pred znicenim, kdyz jsem je do jednoho postrilel? To samy uvezneni tusim na 4tym patre. Taky death. Ale ve videu se prostrileli ven... (?). Sedit je plny zivota a vzkveta diky karavanam... Ale to byly jeste celkem jakz takz pochopitelny - treba se tam nekdo pristehoval ze jo...
Ale kdyz sem tam mel i to, ze Cisarsky mesto prosperovalo a cisar (kterej se valel v krvi, vcetne vsech ostatnich) zil dal vesele a stastne nez umrel a nahradil ho ten radce... Jejich smrt titulky vubec nebraly v uvahu a to jsem myslel ze to jsou dost dulezity postavy na tohle.
Chapu, ze se neda myslet na vsechno. Je to jen tak pro zajimavost. Trvalo mi to docela brutalne dlouho nez sem povrazdil vsechny ty smrady, fetaky a vubec vsechno. Byl jsem hodne zvedav, co to tam bude psat.
Re: Evil... EVIL!
Heh, tohle je náhodou dobrá připomínka.
Autoři sice plánovali, že budeš muset být zlý ( ruku na srdce, dobrých rozhodnutí je tu minimum a stejně se nevyplatí ), ale nečekali, že budeš AŽ TAK zlý.
Há dám že by nebylo od věci doplnit konce typu:
" Všichni v Seditu jsou mrtví... Víš to... Sám jsi je zabil... "
Autoři sice plánovali, že budeš muset být zlý ( ruku na srdce, dobrých rozhodnutí je tu minimum a stejně se nevyplatí ), ale nečekali, že budeš AŽ TAK zlý.
Há dám že by nebylo od věci doplnit konce typu:
" Všichni v Seditu jsou mrtví... Víš to... Sám jsi je zabil... "
-
- Accepted
- Posts: 19
- Joined: Fri Oct 11, 2013 1:03 pm
Re: Evil... EVIL!
No ja prave tusim, ze kdyz jsem neco podobnyho zkousel ve falloutu 2 (teda ne az takhle brutalne, protoze tam bych to vrazdil jeste dneska ) tak titulky to v uvahu braly. U nekterejch mest to nazvaly genocidou a tak. Taky to samozrejme nebylo uplne extra, ale bylo to jakz takz. Muzu to zkusit schvalne jeste v tom f2. Uz si to nepamatuju cely.
Re: Evil... EVIL!
To nezní moc zajímavě. V takovém případě, myslím, je zbytečné cokoli psát. Ostatně mi přijde nesmyslné, že by hráč mohl vystřílet celé město. To zní dost absurdně. To co je vidět ve hře prostě reprezentuje lidi ve městě, nikdy jsem to nebral, že jsou to úplně všichni.Edvin wrote:Há dám že by nebylo od věci doplnit konce typu:
" Všichni v Seditu jsou mrtví... Víš to... Sám jsi je zabil... "
To, že konce zmiňují postavy, které jsou mrtvé, je samozřejmě chybka.
Ve Fo2 se s tím nepočítalo. Párači ve Vaultu 13 jsou snad jedinou výjimkou (zde je ta zmíněná genocida), protože tam se jejich vystřílení bralo jako jeden z relevantních postupů.
-
- Accepted
- Posts: 19
- Joined: Fri Oct 11, 2013 1:03 pm
Re: Evil... EVIL!
Zkusil bych to v tom f2, ale nechce se mi pustit na Win7...Daemon wrote:To nezní moc zajímavě. V takovém případě, myslím, je zbytečné cokoli psát. Ostatně mi přijde nesmyslné, že by hráč mohl vystřílet celé město. To zní dost absurdně. To co je vidět ve hře prostě reprezentuje lidi ve městě, nikdy jsem to nebral, že jsou to úplně všichni.Edvin wrote:Há dám že by nebylo od věci doplnit konce typu:
" Všichni v Seditu jsou mrtví... Víš to... Sám jsi je zabil... "
To, že konce zmiňují postavy, které jsou mrtvé, je samozřejmě chybka.
Ve Fo2 se s tím nepočítalo. Párači ve Vaultu 13 jsou snad jedinou výjimkou (zde je ta zmíněná genocida), protože tam se jejich vystřílení bralo jako jeden z relevantních postupů.
Re: Evil... EVIL!
Proč strávit tolik času zabíjením všech ve městech, abys to zjistil, když se to dá jednoduše najít na internetu? Seznam konců třeba zde - http://www.madbrahmin.cz/index.php?dir= ... e&id=konce
Myslím, že v některých městech se dokonce pár lidí znova generovalo, když si jich dost pozabíjel, aby to ukázalo, že opravdu nezabiješ všechny (ale tohle už spíš hádám, jistý si tím nejsem). To bychom mohli taky udělat, ale nevidím v tom žádný přínos.
Myslím, že v některých městech se dokonce pár lidí znova generovalo, když si jich dost pozabíjel, aby to ukázalo, že opravdu nezabiješ všechny (ale tohle už spíš hádám, jistý si tím nejsem). To bychom mohli taky udělat, ale nevidím v tom žádný přínos.
Re: Evil... EVIL!
Je to tak, v Seditu po vyvraždění se generovaly zejména děti (i když někdy byly neviditelný a když jsem šel, tak se jen tak oběvil plovoucí text např. Fíha atd. jako reakci na Energozbroj) a v Corathu se normálně oběvovali lidi i přes dřívější kompletní vyvraždění. Jak píše Daemon, mnohdy nejde tedy úplně vyvraždit město, což dává smysl. I když zmínka na konci jakej jsem hajzl by mohla být
Dohrál jsem Resurection už 3x a hraju po 4. Pokaždý jsem zkusil naprosto jinou taktiku hry a musim uznat, že hra je propracovanější než jsem původně čekal. Občasný bugy jsou normální a neni jich nijak zvlášť moc, takže já jsem nadmíru spokojenej
K náhledu ještě dávám poslední screen ze hry za prvotřídního hajzla, kde mám Karmu -4206... pochlubte se, kdo to dokončil za většího Ďáblova spratka?
https://www.dropbox.com/s/wrp12foed0sd10x/stats.JPG
Dohrál jsem Resurection už 3x a hraju po 4. Pokaždý jsem zkusil naprosto jinou taktiku hry a musim uznat, že hra je propracovanější než jsem původně čekal. Občasný bugy jsou normální a neni jich nijak zvlášť moc, takže já jsem nadmíru spokojenej
K náhledu ještě dávám poslední screen ze hry za prvotřídního hajzla, kde mám Karmu -4206... pochlubte se, kdo to dokončil za většího Ďáblova spratka?
https://www.dropbox.com/s/wrp12foed0sd10x/stats.JPG
Re: Evil... EVIL!
No vida, tak ono tam to generování obyvatel už je. Na to jsem úplně zapomněl
Zneviditelněné postavy se nemají co ozývat, to opravíme.
Zneviditelněné postavy se nemají co ozývat, to opravíme.
-
- Accepted
- Posts: 19
- Joined: Fri Oct 11, 2013 1:03 pm
Re: Evil... EVIL!
No abych rekl pravdu, podle me je to ozejvani "nezivejch" zpusobeny necim jinym nez generovanim novejch "zivejch" jen neviditelnejch. Protoze ty hlasky, kdyz si vsimnes, se objevujou presne v mistech, kde jsi ty smrady zabil Spis to jen hra nechape, ze rmtvoly uz nemuzou zvanit. Mozna se pletu samozrejme. Prijde mi divny, ze by se totiz ozejvaly deti presne tam, kde sem zabil deti, ze by to jako generovalo deti jakmile je zabiju znova. Nemusel sem ani doejit z mapy a stacilo projit okolo mrtvolky a uz JUUUU (jojo, energozbroj je proste hezka i pro mrtvy:D ).
karma: -4728
Zarezy (ty co stoji za zminku):
Muzi: 607
Deti: 68
Zeny: 298
Ghoulove: 166
Edit: Nevim, jestli to nejak souvisi s mym stylem "KILL THEM ALL", ale behem hrani mi nekdy kleslo o 1 stesti Nevim kde presne.
karma: -4728
Zarezy (ty co stoji za zminku):
Muzi: 607
Deti: 68
Zeny: 298
Ghoulove: 166
Edit: Nevim, jestli to nejak souvisi s mym stylem "KILL THEM ALL", ale behem hrani mi nekdy kleslo o 1 stesti Nevim kde presne.
Re: Evil... EVIL!
To bude od šamana u divochů na předměstí Albuquerque. Ubere štěstí, když nemáš dobrou karmu. Ale když jsi s ní v plusu (já byl cca 250), tak se štěstí zvýší.Evilbringer wrote: Edit: Nevim, jestli to nejak souvisi s mym stylem "KILL THEM ALL", ale behem hrani mi nekdy kleslo o 1 stesti Nevim kde presne.
-
- Accepted
- Posts: 19
- Joined: Fri Oct 11, 2013 1:03 pm
Re: Evil... EVIL!
Ale asi jenom kdyz s nim pokecas ne? ja ho rovnou kuchnul:Dfeťák8 wrote:To bude od šamana u divochů na předměstí Albuquerque. Ubere štěstí, když nemáš dobrou karmu. Ale když jsi s ní v plusu (já byl cca 250), tak se štěstí zvýší.Evilbringer wrote: Edit: Nevim, jestli to nejak souvisi s mym stylem "KILL THEM ALL", ale behem hrani mi nekdy kleslo o 1 stesti Nevim kde presne.
Re: Evil... EVIL!
Nabídne se, že ti bude hádat z ruky. Když jej necháš, tak to změní štěstí.
-
- Accepted
- Posts: 19
- Joined: Fri Oct 11, 2013 1:03 pm
Re: Evil... EVIL!
feťák8 wrote:Nabídne se, že ti bude hádat z ruky. Když jej necháš, tak to změní štěstí.
=pokec. Ja s nim nekecal... Ze vsech obyvatel jsem delal rovnou krmeni pro ptaky, treba supy (spoiler ).