Page 1 of 2

Střelba na dlouhé vzdálenosti

Posted: Wed Nov 20, 2013 9:04 am
by Seip
Zdravím,
chci se zeptat na věc, která mě dost zarazila a celkem i vadí.
Když má protivník jakoukoliv zbraň a vystřelí ať již jednou ranou nebo dávkou, v drtivé většině mě trefí i na vzdálenost 1,5 obrazovky (a v případě dávky mi dá bezproblémů hit i za 150 HP!!!) a to jsem teprve v prvním "městě", takže jasná smrt. Je to normální nebo nějaká chyba? původní Fallouty jsem dohrál 10x a jestli si dobře pamatuju, takhle drsné to tam nebylo.
Dík za odpověď.

Re: Střelba na dlouhé vzdálenosti

Posted: Wed Nov 20, 2013 8:08 pm
by hanzi161
Aby ti v Rathole dávali protivníci zásah dávkou 150 HP na víc než obrazovku, to by se asi stávat nemělo. Dokonce by jejich zbraně snad ani neměli mít takovej dostřel :|

Re: Střelba na dlouhé vzdálenosti

Posted: Wed Nov 20, 2013 8:30 pm
by valcik
A tuším ani nemajú zbrane, ktoré pália dávkami. U mňa to funguje úplne normálne - pankáči v Rat Hole ma trafia snáď tak tromi výstrelmi z piatich pokusov, AC holt závisí aj od výbavy a vlastností postavy.

Re: Střelba na dlouhé vzdálenosti

Posted: Wed Nov 20, 2013 9:59 pm
by Seip
No měl jsem na sobě koženou bundu, jeden z těch Leonardových lidí měl 10mm samopal a během pár kol s tím doslova rozšrotoval celou Julianovu bandu, prostě jedna dávka, jeden mrtvý. Takže jsem to musel dělat hodinu load/save stylem. A jednotlivými ranami to samé, dostřel vyloženě přes půl mapy a minuly se jednou z pěti ran, naštěstí to teda bralo jen cca 10-15 životů na jednu ránu.
Poté jsem šel do Seditu, potkal v poušti bandu ghůlů a to samé, prostě jsem musel utéct a load/save styl. Tak jsem to vypnul, to nemělo smysl.
A hrál jsem to na "Normal".

Re: Střelba na dlouhé vzdálenosti

Posted: Thu Nov 21, 2013 9:38 am
by alch
Mohu potvrdit, že jsem měl stejný problém. Boj s "horní" skupinou Leonardovců ozbrojených palnými zbraněmi se díky jedné mrše se SMG natáhl snad na dvě hodiny permanentního savování a loadování. Problém bych možná viděl i v tom, že Julian se žene dopředu jak cyp aby sejmul Alexu, díky čemuž byl velmi často promptně rozstřílen na prvočástice. Nešlo by nějak ošetřit jeho chování, případně aby se přestřelky pro jistotu vůbec neúčastnil? No a při prvním setkání s ghůly v poušti už jsem propadal zoufalství a říkal si, jestli se na to nevykašlat a raději nezdrhnout. Na druhou stranu ghůlové byly alespoň ozbrojeni puškami a pokud měli vysoký skill, tak bych to snad i chápal. Nicméně takhle zkraje mi to i tak přišlo docela brutální...

Re: Střelba na dlouhé vzdálenosti

Posted: Thu Nov 21, 2013 2:37 pm
by hanzi161
Ty ghůlové mezi Rathole a Seditem tam jsou implementovaný schválně. Souvisí to s příběhem, kterej to jen dobarvuje. Před nima se utíká... je těžký bejt na ně dostatečně vybavenej takhle ze začátku.

Re: Střelba na dlouhé vzdálenosti

Posted: Fri Nov 22, 2013 11:57 am
by alch
hanzi161 wrote:Ty ghůlové mezi Rathole a Seditem tam jsou implementovaný schválně. Souvisí to s příběhem, kterej to jen dobarvuje. Před nima se utíká... je těžký bejt na ně dostatečně vybavenej takhle ze začátku.
Tak ohledně těch ghůlů jsem to tak nějak chápal, jelikož nejde o "náhodné" setkání - to mi jako nějaký zásadní problém v kontextu obecně těžších soubojů v Resurrectionu nepřijde (asi jsem to měl prve výslovně zdůraznit). Ohledně "blbého" Juliana a přestřelky s Leonardovci to nicméně problém podle mě trochu je. Oba Fallouty jsem hrál mockrát, ale že by někdo obyčejným SMG na hranici dostřelu (a možná i za ním, podle toho co psal Seip) dával dávkou rány okolo 80 nebo i 120, to jsem nezažil. Pokud by i toto byl záměr tvůrců, pak to sice chápu, ale v Rat Hole je takovou hardcore přestřelku řekl bych přece jen poněkud brzy. Pokud by šel alespoň nějak upravit ten Julian, aby se nechoval jak kamikadze na pervitinu, bylo by to fajn.

Re: Střelba na dlouhé vzdálenosti

Posted: Fri Nov 22, 2013 12:03 pm
by hanzi161
Chyba bude podle mě asi někde jinde... mě se tohle opravdu nestávalo. Vypadá to, jako by si šlehli nějakou drogu, která jim dala víc než měla :-) Já jim ale všechny drogy před bojem vždy ukradl, takže se mi to stát nemohlo.

Re: Střelba na dlouhé vzdálenosti

Posted: Fri Nov 22, 2013 12:11 pm
by alch
hanzi161 wrote:Chyba bude podle mě asi někde jinde... mě se tohle opravdu nestávalo. Vypadá to, jako by si šlehli nějakou drogu, která jim dala víc než měla :-) Já jim ale všechny drogy před bojem vždy ukradl, takže se mi to stát nemohlo.
V tom to určitě nebude, neb já všem pečlivě provětrám kapsy, než se je chystám kuchnout (pokud to jde). Protože kdo se má při tom poctivém vraždění dívat, jak si ta pakáž nevděčná šlehá stimpaky, psycha a steroidy, když si je můžu šlehnout já :D Takže než jsem šel do té bitky, měli Leonardovci kompletně vybílené inventáře. Leda by nějaké drogy měli ve slotech, ale to mi nepřijde pravděpodobné.

Re: Střelba na dlouhé vzdálenosti

Posted: Fri Nov 22, 2013 12:28 pm
by gordon
Já bych také byl pro, trochu umravnit Juliana. Je to ale problém i dále. Když jdu na Anonyma, tak rádce též střílí po všech a všichni hlavně po něm a musle jsem ho místo boje stimpakovat.
V Rat Hole jsem několikrát zkusil vyrazit s Julianem na Alexu, ale nikdy se mi to nepovedlo a vzhledem k drsnosti i těch nejslabších soupeřů by to byl problém i v pozdější fázi hry. Jediné, co mě napadlo bylo, že útok se odhrával v noci a Alexiní borci by mohli mít perk pro boj v noci (tedy nevím, jestli je i v F2, ale v Tacticsu jsem ho kdysi viděl) Jsou neuvěřitelně přesní i na vysokou vzdálenost.
Obecně ve hře je spousta soubojů, které je těžké jen tak dát. Třeba po zabití "Anonyma" si na mě počkají jeho žoldáci a ani s Gatlingem (či útočnou puškou)a v kevlarce a s parťačkama + vořechem je nejsem schopný dát. mám lehké zbraně na 101, těžké na 72, ale než párkrát vystřelím jsem polomrtvý, nestíhám stimpackovat a pokud mám parťačky ssebou, jsou po pár kolech po smrti. Pokud ne, o to rychleji zemřu. Zabít troaslíka nestačí. A to je pár vojáků.

Re: Střelba na dlouhé vzdálenosti

Posted: Mon Nov 25, 2013 9:02 am
by veczi
Presne muj problem... nakonec jsem to vzdal a dal na nejnizsi obtiznost abych vubec utekl aspon tem ghulum do seditu a tam se snazim se vyzbrojit atd... jako hardcore jak svina a muj dstrel je metr a jejich je celou mapu.. uz je to dost frustrujici

Re: Střelba na dlouhé vzdálenosti

Posted: Sun Dec 01, 2013 10:18 am
by Dretnoth
Tak neviam ako vy ale ja som začínal so silou a odolnostou na 4
talnet som mal na chladne a energeticke zbrane
V bojich čo ste popisovali útočili protivníci hlavne na velitela a na mna. to ma nutilo schovávať sa za NPC na mojej strane. Avšak problém bude asi v tom že ty blbci asi majú každy pištolky na 200%+ či čo.
Vzal som si od nich lovecku pušku či snajperku a aj na 100%+ boly neskutočne nepresne a bolo jedno či na blizko alebo cez 1,5 obrazovky.
U toho anonima len som po nom raz vystrelil a skoro komplet komado začalo paliť vyhradne po mne.
Zaujimavy bug bol že keď radce aron padol tak po boji jeho mrtve telo malo plamennu reč.
Asi jediným riešením je hromadne dopovať každeho kokteilom z Butu metanu a psicha. Popripade supera vožrať. Ou Alkohol nefunguje tak prasky z new hope.

Re: Střelba na dlouhé vzdálenosti

Posted: Sun Dec 01, 2013 6:31 pm
by gordon
Pár bojových fíglů z důvodu těžkých soubojů.

1) Na Anonyma jsem si nabouchal těžké zbraně na 70% (nemůžu mířit) a přišel tam s gattlingem. Je vysoká pravděpodobnost, že to na jednu dávku nerozdejchá.

2) V Albu je velmi příjemná přítomnost Lovců, tak proč to nevyužít? Přišel jsem si pro syna šerifa a zbytek Vexových lidí se mi nechtělo konfrontovat. Inu, postavil jsem se vedle Lovce a vystřelil sniperkou. Oni odpověděli střelbou a jeden z nich hned trefil Lovce. Kousek jsem si poodešel a jen občas vystřelil tak, abych sám nikoho netrefil, krom vexovců. Dolu už jsem šel s velkou úsporou stimpaků a hlavně v úzkém prostoru je dávka z útočné pušky zbraň hromadného ničení. Obecně jde tento princip použít i na anonymovy žoldáky, či ostrahu nemocnice. To první ale umím vyřešit lépe.

3) Na Anonymovy pohrobky-žoldáky je třeba jít ze čtvrti Lovců. Proběhne rozhovor a schytal jsem střelu. Měl jsem ale dost bodů na odchod zpět na území Llovců. Odjinud to na první tah nejde. Pak jsem si jen dal pár stimpacků na bebíčko, vzal raketomet (ale ono by to šlo i s lehkou zbraní a šel do mrtvé čtvrti zespodu. anonymáci jsou na svém místě a tak jsem jim tam hodil raketu. I kdybych jen ale vystřelil, má to ten efekt, že se třeba dva-tři vydají s určitými rozestupy směrem ke mě a zbytek se pere s obyvatelstvem, které při střelbě směrem ke mě trefují. Zaběhl jsem si za roh a čekal postupně s gattlingem (útočná puška by ale asi taky při troše šikovnosti stačila) a jednoho po druhém střílel. Pak stačí jen vylézat a provokovat další. I tak je ale už situace mnohem jednodušší a jde relativně zase utéct a přiběhnout odjinud a z dálky střílet. Nebo se seběhnout k Lovcům a spustit masakr.

Re: Střelba na dlouhé vzdálenosti

Posted: Mon Dec 02, 2013 7:32 pm
by feťák8
Ano, ty Anonymovy žoldáky ničím stejným způsobem jako kolega gordon. Jdu od základny Lovců, nechám do sebe v jednom kole vystřelit, uteču a doplním sobě i Keri životy. Pak útočím od jihu. Alespoň po nás hned nejde voják s kladivem. Navíc žoldáci na delší vzdálenost čas od času minou. Lze se navíc výborně schovávat za rohy domů.

Re: Střelba na dlouhé vzdálenosti

Posted: Sun Dec 22, 2013 2:58 am
by The.Brain
Napadlo někoho z vás, kteří si stěžujete na obtížnost bitvy s Leonardovými žoldáky, že po vás střílí municí, kterou jste jim vy sami dodali? :roll: