Page 28 of 31

Re: Bugy

Posted: Tue Oct 18, 2016 6:15 pm
by Daemon
barbaronan wrote:Nevim jestli to je bug ale zatim to tak vypadá. Dal jsem Demeterovi výbušninu na vylepšení nebo co (přepokládám že to nějak souvisí s questem vyvraždění ghoulů) ale ten zmrd mi furt řiká "Počkej" nebo tak něco, když na něj kliknu, a už je to fakt skoro měsíc(ve hře samozřejmě) Jak dlouho mu to ještě bude trvat a má vůbec smysl čekat?:D
To zní jako bug, můžeš uploadnout save, prosím?

Jinak teda ty mu dáváš upravenou výbušninu, aktivní. Takže má mít správně jenom chvilku na to, aby jí deaktivoval.

EDIT: Tak save netřeba, chybu jsem našel a opravil. Jestli chceš, tady je oprava - https://webshare.cz/#/file/61g3yn1jl3/sdemetre-int
Soubor si nakopíruj do Fallout 2\Resurrection\resdata\scripts - Pak už by mělo jít s Demetrem opět mluvit. Jestli načteš save z Malého Hubu, bude ale možná nutné nejdřív opustit mapu a znovu do ní vlézt, aby to zafungovalo.

Re: Bugy

Posted: Wed Oct 19, 2016 6:37 am
by barbaronan
:D Takže za mě neodpálí ty ghouly, jo.. škoda :twisted: Fix funguje :)

Re: Bugy

Posted: Fri Oct 21, 2016 11:43 pm
by feťák8
Tak možná jsem pár bugů/chybek objevil ve verzi 1.4
Sebastian mě odměňuje za získání informací ze Základny mutantů. 2000 zátek dostanu, ok. Ale já mu k tomu řekl, že mám i lokaci Obrody a hodlám se účastnit útoku. Nechá mi vydat power armor, ale dalších 5000 zátek nikde. Save dodám, pokud je potřeba.

Dvanáctý obrozený má u sebe po svojí sebevraždě rovnou tři laserové pistole. Pochopil bych i dvě, sichr je sichr. :D Ale nejsou tři moc. (save mohu dodat)

Proč nemůže naše trestná výprava do Obrody posílená o Lovce odpočívat na patrech, kde už nezůstal žádný ghoul? Když vyjdeme na povrch, (kde ze stráží nepřežil nikdo) odpočinek možný je.

EDIT:
Při hlídce s Dutchem kolem Albuquerque mi nepadaly z mrtvol ghoulů talismany. Save nemám.

Re: Bugy

Posted: Sat Oct 22, 2016 8:45 am
by Daemon
Díky za report.
feťák8 wrote:Sebastian mě odměňuje za získání informací ze Základny mutantů. 2000 zátek dostanu, ok. Ale já mu k tomu řekl, že mám i lokaci Obrody a hodlám se účastnit útoku. Nechá mi vydat power armor, ale dalších 5000 zátek nikde. Save dodám, pokud je potřeba.
O tom vím, už jsem do verze 1.5 opravil.
feťák8 wrote:Dvanáctý obrozený má u sebe po svojí sebevraždě rovnou tři laserové pistole. Pochopil bych i dvě, sichr je sichr. :D Ale nejsou tři moc. (save mohu dodat)
Save netřeba, myslím, že vidím, jak k tomu problému může dojít. Opravím.
feťák8 wrote:Proč nemůže naše trestná výprava do Obrody posílená o Lovce odpočívat na patrech, kde už nezůstal žádný ghoul? Když vyjdeme na povrch, (kde ze stráží nepřežil nikdo) odpočinek možný je.
Pokud má patro mapy nastaveno zakázané spaní, jde v něm spát až když tam není žádný živý critter. Lovce to nepočítá, protože jsou technicky v partě. To je standardní chování hry, povolovat/zakazovat spaní skriptem bohužel nejde. Takže je tam někdo, kdo ti to blokuje. Možná nějaký robot?
feťák8 wrote:Při hlídce s Dutchem kolem Albuquerque mi nepadaly z mrtvol ghoulů talismany. Save nemám.
Jasné opomenutí. Opravím.

Re: Bugy

Posted: Sat Oct 22, 2016 9:15 am
by feťák8
Díky za vyčerpávající odpovědi. Spaní znemožňuje robot.

Re: Bugy

Posted: Sat Oct 22, 2016 11:38 pm
by feťák8
Povedlo se mi narazit na zajímavou věc. Není to ani tak bug, jako spíše zákys. A přiznejme si, že jsem se o něj přičinil vlastní nepozorností.

V Seditu jsem pozorně nečetl, co po mně Frederyk chce. Měl jsem zjistit, kdo z jeho společnosti vynáší informace pro nájezdníky. Místo toho, abych začal pátrat po špiclovi, jsem si nakráčel do Ztracené čtvrti a ty nájezdníky pobil. Takže mě trochu po jejich zničení překvapil rozhovor, kde mi nezbylo než Frederykovi říct, že na tom špiclovi pořád makám. Jeremy mě pak v poušti opustil a já se vrátil do Seditu. Frederyk mi dal za úkol zlikvidovat nájezdníky. Poněvadž jsem na výpravu s velkou karavanou neměl po souboji proti nim dostatečnou výbavu, tak jsem v rozhovoru slíbil, že ten úkol splním. V tu chvíli byla v rozhovoru možnost mu říct, že už se stalo. Pak uplynulo pár dní, výprava na Vrakoviště, Asmodeova jeskyně a návrat do Seditu. Jenže při dalším rozhovoru s Frederykem už mi to nenabídlo možnost zahlásit splnění úkolu. Takže mi nezbylo než loadnout, poněvadž ten quest jsem chtěl mít dokončený.
Přidávám save. Oprava není třeba, pomocí loadu jsem si poradil.

Code: Select all

https://ulozto.cz/!0Ht1EI425dhI/slot02-rar

Re: Bugy

Posted: Sun Oct 23, 2016 9:24 am
by Daemon
A proběhlo vyslýchání Jeremyho v hospodě?

Re: Bugy

Posted: Sun Oct 23, 2016 9:55 am
by feťák8
Proběhlo.

Re: Bugy

Posted: Sun Oct 23, 2016 2:08 pm
by Daemon
Tak to nevím, jak se ti to povedlo :-) Úkol můžeš přijmout jen když jsou nájezdníci živí. Pokud jsou mrtví, nabídne se jen volba říct, žes je zabil nebo že to neuděláš. Nepodařilo se mi to ani stejným postupem zopakovat. Ale to bylo v aktuální verzi s opravama, takže se to asi opravilo v rámci jiných oprav :-) Každopádně díky za upozornění.

Re: Bugy

Posted: Sun Oct 23, 2016 10:28 pm
by feťák8
Poučení pro příště.
Jinak jsem narazil v Progemě na jednu takovou drobnost. Hláška Error u skříňky, kterou chci zamknout. Nejdříve to hodí Error, ale potom to zamkne, viz obrázek.
Image

Re: Bugy

Posted: Thu Oct 27, 2016 6:55 am
by Daemon
feťák8 wrote:Jinak jsem narazil v Progemě na jednu takovou drobnost. Hláška Error u skříňky, kterou chci zamknout. Nejdříve to hodí Error, ale potom to zamkne, viz obrázek.
Díky, bude opraveno v 1.5

Re: Bugy

Posted: Fri Oct 28, 2016 2:38 pm
by feťák8
Takže ten bug s navýšením počtu akčních bodů se mi povedlo zopakovat, akorát u Lystry. Dával jsem jí buffout před útokem na palác, konkrétně u brány do Císařství. Trvalo to asi měsíc herního času.
Jak se mi ho povedlo dosáhnout.
19.11. 2170 beru quest od Elisy a čekáme na Anonyma v jeho skrýši. Save mám a mohu upnout.
Na setkání se nám s Aranem povedlo rozklíčovat, jaká je situace. Ráno zahajujeme útok.

20.11. Před bránou se nám povedlo vyhrát. Moje postava odlevelovala. U společnic nevím, ale ze sejvů to bude patrné. Bral jsem perk Bonus kadence.
Před palácem byl zahájen rovněž boj. Během útoku jsem vlezl do inventáře, použil Buffout na Keri i Lystru (aby střílely dvakrát). Povedlo se nám zvítězit.
V paláci to proběhlo velice rychle. Vyřazení robotů z provozu, Myzrael zavražděn. Já sejmul kritičákem Elisu, konec boje, Aran císař. Další level, jdeme si pro odměnu. Margaret nemá v krámě nic na prodej (ale tohle jste vyřešili do patche 1.5, jak jsem už četl na stránkách.

22.11. Potkávám karavanu od Frederyc's Dream a jedeme do Seditu. Lystřiny akční body se vrátily na původní hodnotu, to jest 8AP. Ještě jsme před bojem vyřídili Benicia a jeho bandu. Mám dojem, že tam Lystra střílela jednou.
Save:

Code: Select all

https://ulozto.cz/!n4sxgmGuTgMT/slot03-rar

17.12. 2170 se vracíme ze Seditu zpět do Albuquerque se Sedit Caravans.
Cestou nás přepadli párači a už tam Lystra střílela dvakrát. Přidávám save v Albu, kde je partné, kolik má Lystra AP. Opět se levelovalo, další úrovně dosáhla Keri, která má 9AP (což by mělo být v pořádku).
Save.

Code: Select all

https://ulozto.cz/!TJlUTDzuoUlu/slot02-rar
Mimochodem, během cesty s karavanou sice uplyne herní čas, ale během toho času se mi postava neuzdraví o jediný HP. To je také chyba, nebo záměr?

Re: Bugy

Posted: Fri Oct 28, 2016 4:19 pm
by Daemon
Když nazveš postavu "Bug", tak se nediv, že máš problémy :mrgreen:
Díky za savy, podívám se na to, třeba z toho něco vykoukám.
feťák8 wrote:Margaret nemá v krámě nic na prodej (ale tohle jste vyřešili do patche 1.5, jak jsem už četl na stránkách.
Jo ale jinak i ve verzi 1.4 má zase zboží, jen o něco později.
feťák8 wrote:Mimochodem, během cesty s karavanou sice uplyne herní čas, ale během toho času se mi postava neuzdraví o jediný HP. To je také chyba, nebo záměr?
To je chování hry. Když se posune čas skriptem, tak to není stejné jako normální běh času, postava se automaticky neléčí. Museli bychom to léčení nějak dodělat ke každému posunu času a to za to nestojí.

Re: Bugy

Posted: Fri Oct 28, 2016 5:03 pm
by feťák8
Jméno postavy byla zkouška tvojí pozornosti. Uspěls :lol: Ještě jsem si všiml, že Keri má nosnost 225 :idea:

Re: Bugy

Posted: Sun Nov 13, 2016 11:11 pm
by feťák8
Opět mám ten bug s velkým počtem akčních bodů. Save mohu upnout, pokud je třeba. Povedlo se mi toho docílit stejným způsobem co posledně.
Při hře za ženskou postavu se mnou Mike v Corathu mluví jako s neznámou postavou a komentuje mou energozbroj navzdory tomu, že si s postavou už dvakrát vrznul za prachy. Ale stačí sundat brnění a všechno jde už tak, jak má.
V Sokolím letu v prvním patře jsou prostřední dveře na severní straně zamčené, i když je odemknu.