Page 1 of 1

[vyřešeno] nefunkční sfall ve Wine na Linuxu

Posted: Fri Oct 04, 2013 8:00 pm
by blah
Hoj,

v F2RP fungovalo zvýraznění věcí na zemi po stisku tuším shift. Ale F1.5R to nefunguje. Nenašel jsem potřebnou konfiguraci - dá se to nějak zapnout, nebo jste to úmyslně odstranili?

díks.

EDIT: změna subj. jedná se pravděpodobně o trochu "větší" problém..

Konfigurace: WinXPSP3 (emulované, ve skutečnosti běží Wine 1.7.3 v Linuxu). Funguje vysoké rozlišení, video je roztažené, menu taky, ale třeba komunikační obrazovky, pip-boy, charakterová obrazovka, inventář, atd. jsou v původním rozlišení, vycentrované. Herní plán funguje v hi-res v pohodě.

EDIT2: řešení: v konfiguraci Wine je třeba nastavit ddraw.dll na native.

Re: zvýraznění věcí na zemi

Posted: Fri Oct 04, 2013 8:25 pm
by Daemon
Neodstranili, funguje to i v Resurrectionu. Stačí držet levý shift.

Re: zvýraznění věcí na zemi

Posted: Fri Oct 04, 2013 8:43 pm
by blah
to nefunguje. Ale po bližším zkoumání sem zjistil, že toho nefunguje víc. Vypadá to na nefunkční sfall: nefunguje scrollování kolečkem a mam jen 10 save pozic. Takže chyba bude někde dál, jdu hledat. Byly by nějaký tipy, kde začít?

Re: zvýraznění věcí na zemi

Posted: Fri Oct 04, 2013 8:48 pm
by Daemon
Moc mě toho nenapadá, jen obvyklé věci:
Máš všechny soubory Resurrectionu? Seznam je v fores_readme.txt - Hlavně jestli máš ddraw.dll a ddraw.ini
Zkusit spustit jako správce...

Jaký máš OS?

Re: zvýraznění věcí na zemi

Posted: Fri Oct 04, 2013 8:54 pm
by blah
Daemon wrote:Moc mě toho nenapadá, jen obvyklé věci:
Máš všechny soubory Resurrectionu? Seznam je v fores_readme.txt - Hlavně jestli máš ddraw.dll a ddraw.ini
Zkusit spustit jako správce...

Jaký máš OS?
viz edit OP. Soubory jsou všechny, OS emulovaně WinXPSP3 skrz Wine. Restoration Project ve stejný konfiguraci Wine funguje (několikrát jsem to dohrál).

Teď mě napadla jedna věc, musim vyzkoušet, reportnu.

Re: [vyřešeno] nefunkční sfall ve Wine na Linuxu

Posted: Fri Oct 04, 2013 8:58 pm
by blah
sypu si popel!:)

konfigurace Wine nebyla identická s Restoration Project, zapomněl jsem nastavit ddraw.dll na native (viz např. google: fallout sfall wine linux).

Re: [vyřešeno] nefunkční sfall ve Wine na Linuxu

Posted: Fri Oct 04, 2013 9:03 pm
by Daemon
Super, jsem rád, že to jde rozchodit i na Linuxu.
Vyzkoušej ještě radši, jestli ti jde i global script. Do Fallout 2\Resurrection\ddraw.ini na konec přidej tohle:

Code: Select all

[Resurrection]
Debug=1
Pak pusť novou hru. Když se objevíš v jeskyni, vlevo dole v informačním okně by se ti měla objevit zpráva "global.ssl@60: Game loaded." Jestli se objeví, je vše v pořádku :) Pak si radši debug mod vypni (debug=0), aby tě tam neotravovaly debug hlášky (i když moc jich tam asi nebude).

Re: [vyřešeno] nefunkční sfall ve Wine na Linuxu

Posted: Fri Oct 04, 2013 10:40 pm
by blah
Daemon wrote:Super, jsem rád, že to jde rozchodit i na Linuxu.
Vyzkoušej ještě radši, jestli ti jde i global script. Do Fallout 2\Resurrection\ddraw.ini na konec přidej tohle:

Code: Select all

[Resurrection]
Debug=1
Pak pusť novou hru. Když se objevíš v jeskyni, vlevo dole v informačním okně by se ti měla objevit zpráva "global.ssl@60: Game loaded." Jestli se objeví, je vše v pořádku :) Pak si radši debug mod vypni (debug=0), aby tě tam neotravovaly debug hlášky (i když moc jich tam asi nebude).
yup, fachčí. Zatim (skoro) bez zákysu :)

Re: [vyřešeno] nefunkční sfall ve Wine na Linuxu

Posted: Fri Apr 11, 2014 11:41 am
by dsmid