PROGEMA
Moderators: Ratman, Seto, Saruman, feťák8, valcik, NovaRain
Re: PROGEMA
SPis bych rekl ze progema je predchudce kráteru (nebo jak se to presne jmenuje) a nádrží z f1 a f2.
Primární úkol: vytvořili párače. Podle zdrojů z F2 je parac geneticky upravený cosi a v genetickym kodu ma pojistku ktera je po nekolika generacich zabije. atd.
takze zadny alieny nebo co do toho nemotejte. vývojáři chtěli doplnit historiji fallouta
sekundární úkol: rekl bych ze odsud pochází vylepšování lidí které nabýzí Alva... (nevym jak presne dal), a nebo nejký prvo počátek FEV
Prostě tahle lokace je jen a jen k tomu aby dokreslila svět Fallouta
Primární úkol: vytvořili párače. Podle zdrojů z F2 je parac geneticky upravený cosi a v genetickym kodu ma pojistku ktera je po nekolika generacich zabije. atd.
takze zadny alieny nebo co do toho nemotejte. vývojáři chtěli doplnit historiji fallouta
sekundární úkol: rekl bych ze odsud pochází vylepšování lidí které nabýzí Alva... (nevym jak presne dal), a nebo nejký prvo počátek FEV
Prostě tahle lokace je jen a jen k tomu aby dokreslila svět Fallouta
Live long and prosper - Spock
Re: PROGEMA
Dle hry fallout 1.5 resurrection, Progema(a další lokace+rozhovory) objasňuje to, jak byli vytvořeni "alieni". Těžko bude progema o páračích, když z Progemy byly odvezeny stáze s královnama Alienů. Z toho jedna začala dělat bordel ve vaulu 16 - dopravili ji tam lovci.
Je supr že ressurectionteam napadlo dotvořit a zrealizovat co jsou aliani zač Avšak stejně je to jen zástěrka a alieni jsou návštěvníci z vesmíru
Je supr že ressurectionteam napadlo dotvořit a zrealizovat co jsou aliani zač Avšak stejně je to jen zástěrka a alieni jsou návštěvníci z vesmíru
Re: PROGEMA
jo, rozhodně se jedná o alieny. nápověda je třeba ta 200 let pojistka, o které mluví i lovci mutantů
Re: PROGEMA
No prave ta pojistka pojistka pro me bylo voditko nebo ze bych se spletl ja mel za to ze paraci byli naprogramovany na tech 200let tak to byli alieni z redingu
Live long and prosper - Spock
Re: PROGEMA
ešte je tam gatling,geiger a kevlarove brnenie....ked sa to tak vezme, je to zo zaciatku hry vyborna pomoc potrebujes jedine jedno lano a dynamit, akurat treba potom obehnut/porazit jedneho paraca, (na zaciatku ked nie je este vysoka veda tak robotov asi aktivovat nebudes)folkon2 wrote:Kalor wrote:inak cel progema je vlastne len pre tu jednu zbran co tam ziskas? ci aj daco ine? opravil som to tam vsetko ale dako neviem ci aj viac sa tam da spravit...
prosim akoze len lano a dinamit aby som ziskal kevlarku? dostanem na 2poschodie a cez kamene uz nikam, tak ako dostanemu tu kevlarku bez vysokej vedy a opravy? dakujem
Re: PROGEMA
Musíš víc hledat kolem stěn. Za kameny se snažit dostat nemusíš, nic tam není.floater wrote: prosim akoze len lano a dinamit aby som ziskal kevlarku? dostanem na 2poschodie a cez kamene uz nikam, tak ako dostanemu tu kevlarku bez vysokej vedy a opravy? dakujem
Re: PROGEMA
Ide tam len o jednu zbran to je vsetko.
Re: PROGEMA
Vrátil bych se k první otázce, jak se dostat do Progemy. Taky se mi nedařilo odpálit dynamit u šutrů. Pak jsem na to přišel. Při použití dynamitu jsem nejprve nastavil čas a dal ho ke kamenům. Následovalo dlouhé nic. Další pokus. Když už jsem to skoro vzdal, vykašlal jsem se na nastavování a dynamit jsem jenom použil na kameny. A ono to po chvíli bouchlo. Takže NENASTAVOVAT ČAS Snad to někomu pomůže.
Re: PROGEMA
To je divné. U mňa to funguje normálne - postavím sa pred hromadu kameňov, dám frájovi do ruky dynamit, klepnem naň ľavým myšítko, nastavím čas. Vtedy sa dynamit automaticky premiestni z ruky na zem, stačí len odstúpiť a počkať až to rachne.
Re: PROGEMA
Trápil jsem se s tím dobře dvě hodiny a jak jsem sáhl na nastavení času, tak prostě nic. A to i když jsem čekal 10 minut reálného času a nastaveno jsem měl 1,30.
Re: PROGEMA
Jak už psal Valcik, to je hodně divné. Jestli jsem pochopil správně, vůbec ti dynamit nevybouchnul? To jsi nejspíš dělal něco špatně nebo bylo něco špatně se samotným dynamitem (i když o tom jsem ještě neslyšel). Když ta bomba vybouchne dostatečně blízko kamenům, tak to zafunguje. Otázka samozřejmě je, proč ti nevybouchla... 1.30 je rozhodně zbytečně dlouhá doba. Klidně stačí dávat nejnižší hodnotu 10 sekund. To se dá stihnout v pohodě utéct.Jirka wrote:Trápil jsem se s tím dobře dvě hodiny a jak jsem sáhl na nastavení času, tak prostě nic. A to i když jsem čekal 10 minut reálného času a nastaveno jsem měl 1,30.
Re: PROGEMA
Dynamit vůbec nebouchnul. Použití: Vzal jsem ho do pozice, jak jsou zbraně. Postavil jsem se těsně ke kamenům (dál to nešlo). Kliknul jsem na užít. Objevila se možnost nastavení času. Nastavil jsem čas a dynamit mi zmizel z toho políčka a zůstal ležet na zemi. Odběhnul jsem kus dál a čekal. Nic. Jednou jsem ho šel sebrat a objevila se hláška že je odjištěný a tiká. Tak jsem ho zahodil a zase nic. Prostě to nebouchlo.
Nakonec když jsem ten čas nenastavil a odhodil ho s tou základní 1,00, tak bouchnul, ale taky to trvalo asi 2 minuty reálného času.
Nakonec když jsem ten čas nenastavil a odhodil ho s tou základní 1,00, tak bouchnul, ale taky to trvalo asi 2 minuty reálného času.
Re: PROGEMA
To zní jakoby ti špatně pracovalo časování ve hře a proto to trvá tak dlouho. Nezdá se mi pravděpodobné, že by dynamit bouchnul, když si ho nenastavil. Spíš si ho asi nevědomky nastavil, ale jelikož na menší čas, tak nakonec vybouchnul. To jsi jinak při těch 1:30 čekal vážně třeba 10 minut, jak jsi psal výše? Vydržel jsi deset minut koukat na hru, jak se tam nic neděje?Jirka wrote:Dynamit vůbec nebouchnul. Použití: Vzal jsem ho do pozice, jak jsou zbraně. Postavil jsem se těsně ke kamenům (dál to nešlo). Kliknul jsem na užít. Objevila se možnost nastavení času. Nastavil jsem čas a dynamit mi zmizel z toho políčka a zůstal ležet na zemi. Odběhnul jsem kus dál a čekal. Nic. Jednou jsem ho šel sebrat a objevila se hláška že je odjištěný a tiká. Tak jsem ho zahodil a zase nic. Prostě to nebouchlo.
Nakonec když jsem ten čas nenastavil a odhodil ho s tou základní 1,00, tak bouchnul, ale taky to trvalo asi 2 minuty reálného času.
Re: PROGEMA
mozna to nepatri k progeme, ale tyka se to dynamitu:
me se stalo v Corathu kdyz sem chtel pro strejy v tichosti oddelat toho typka ve vezeni, ze sem na neho pouzil 3 dynamity, vsechny 3 sem nastavil na 30sekund a polozil na zem, 2 vybuchly a typek zarval, ale treti nevybuchl a zustal tam furt lezet tak sem ho vzal, hra pise ze tika tzn je odjistenej, nejako udobu sem ho nosil s sebou a nakonec sem ho ahodil ve ztraceny ctvrti v sedithu kde lezi a tika do ted
me se stalo v Corathu kdyz sem chtel pro strejy v tichosti oddelat toho typka ve vezeni, ze sem na neho pouzil 3 dynamity, vsechny 3 sem nastavil na 30sekund a polozil na zem, 2 vybuchly a typek zarval, ale treti nevybuchl a zustal tam furt lezet tak sem ho vzal, hra pise ze tika tzn je odjistenej, nejako udobu sem ho nosil s sebou a nakonec sem ho ahodil ve ztraceny ctvrti v sedithu kde lezi a tika do ted
Re: PROGEMA
Skutečně mi bouchnul, když jsem ani nesáhl na časovač. A těch 10 minut jsem čekal, pil kafe a nadával . Nechtěl jsem zase dávat load, protože za těch 10 minut jsem musel jel do školky pro vnuka.