Page 13 of 31
Re: Bugy
Posted: Sat Oct 12, 2013 4:20 pm
by Daemon
Javurek wrote:Mám problém s Crimson Caravan, splním první 2 úkoly, ale ten třetí týkající se New Hope už mi nenabídnou. Je to nějaký bug, nebo dělám něco špatně. Protože v minule hře jsem ten úkol normálně dostal a tentokrat jsem pokud vím dělal vše stejně.
Není to bug.
Re: Bugy
Posted: Sat Oct 12, 2013 4:27 pm
by Javurek
Tak v čem je tedy problém? Dělal jsem vše identicky jako posledně.
Re: Bugy
Posted: Sat Oct 12, 2013 5:27 pm
by mixe
Zdravim vsechny tvurce, ale i uzivatele.
Mám prosbu, prdpokladam, ze tabor Ghoulu o kterem jsem se zde docetl je ta "mala" lokace dole vpravo mapy. Tam kdyz prijdu cela lokace ma jen sedou barvu a nic se nenacte a pochvilce me to spadne.
Nejake sollution? diky
Mixe
EDIT: jiz jsem cetl topic o Progeme, ale proste nechapu proc, kdyz jsem tam prisel "drive" a nemohl jsem se dostat dolu jinak nez-li dirou, tak se tam nemuzu dostat ..
Re: Bugy
Posted: Sat Oct 12, 2013 5:28 pm
by Lister.Ister
mixe wrote:Zdravim vsechny tvurce, ale i uzivatele.
Mám prosbu, prdpokladam, ze tabor Ghoulu o kterem jsem se zde docetl je ta "mala" lokace dole vpravo mapy. Tam kdyz prijdu cela lokace ma jen sedou barvu a nic se nenacte a pochvilce me to spadne.
Nejake sollution? diky
Mixe
Ne, ta lokace je bug.
Re: Bugy
Posted: Sat Oct 12, 2013 5:32 pm
by mixe
Lister.Ister wrote:mixe wrote:Zdravim vsechny tvurce, ale i uzivatele.
Mám prosbu, prdpokladam, ze tabor Ghoulu o kterem jsem se zde docetl je ta "mala" lokace dole vpravo mapy. Tam kdyz prijdu cela lokace ma jen sedou barvu a nic se nenacte a pochvilce me to spadne.
Nejake sollution? diky
Mixe
Ne, ta lokace je bug.
Aha dik, v tom pripade nechapu co delam spatne a jak mam pokracovat ve hre dal. Krome Nekillnuteho tabora mutantu a vystrilenych Lovcu nevidim nic co bych mohl delat dal.
Re: Bugy
Posted: Sat Oct 12, 2013 7:45 pm
by feťák8
Mambus wrote:Pro mě jsou karavany taky zabugovány (minimálně Sedit Caravans, ve skupiny Gabriel, Kerry a Vořech).
Při útoku na karavanu sejmu útočníky beze ztrát a když odejdu z mapy, čeká mě v Alberqueque černá obrazovka s hořícím barelem. Když vystřílím i hlídače karavany, obrazovka se načte v pohodě, ale Sedit už mě další karavanu nenabídne (prý jsem karavanu v boji opustil).
Jako provizorní řešení mi funguje hru s černou obrazovkou uložit poslepu (kliknout F4 a pak třikrát ENTER). Když se hra pak načte, už je vše ok. Jediná nevýhoda je, že to pak vypadá, že karavana vůbec do města nedorazila (velitel s výplatou tam není, ani žádný z hlídačů).
Howgh
Díky za tuhle radu!
Goblin wrote:Daemon wrote:Goblin wrote:...když ghůly zpopelním pulzní pistolí tak, že jejich inventář se vysype na hromádku s jejich ostatky, pak mezi těmi věcmi leží i talisman obrody. Když pak ale prohrábnu popel, najdu ještě jeden. Ne, že bych si stěžoval...
Nějaké konkrétní ghouly? Moc se mi nezdá, že by to bylo závislé na zpopelnění pulzní pistolí.
Šlo o běžnou hlídku Obrody beze zbrojí. Hádal bych, že to tak funguje i u jiných zbraní, které jsou schopné při overkillu nadělat z nepřátel hromádku popela, nebo jiné nesoudržné hmoty, která je oficiálně "nelootovatelná". Já mám ale pouze PP...
Hlásím stejný problém. Když ghoul udělá punkáče, tak jeden talisman normálně leží v popelu a druhý lze sebrat, když se hromada popela prohledá, jako kdyby šlo o "běžnou mrtvolu".
Re: Bugy
Posted: Sat Oct 12, 2013 7:51 pm
by Daemon
feťák8 wrote:Hlásím stejný problém. Když ghoul udělá punkáče, tak jeden talisman normálně leží v popelu a druhý lze sebrat, když se hromada popela prohledá, jako kdyby šlo o "běžnou mrtvolu".
jj, díky za info. Už jsem na to koukal a chyba tam opravdu je. Opravíme. Co se děje:
Při umírání se zdetekuje, jestli nemá u sebe talisman a pokud ne, tak se mu přidá. Jenže když už stačí věci vyklopit kvůli destruktivní zbrani, v tu chvíli talisman už nemá u sebe a přidá se mu tedy druhý.
Re: Bugy
Posted: Sun Oct 13, 2013 2:44 pm
by bruanitos
Když chci plnit úkol pro nájezdníky ve ztraceném městě, tak mám přepadnout karavanu. Problém je že tam jsou 3 strážní karavany, a 5 ghulů (2 v PA). Jedná se o bug?
Re: Bugy
Posted: Sun Oct 13, 2013 2:52 pm
by fojtik
Tak uz vim proc je Lystra tak slaba. Je zabugovana. Alespon si to myslim. Ona proste nepouziva stimpacky. Když jsem ji získal, dal jsem ji 8 stimpacku. Odehral jsem s ni spoustu zapasu. Musel jsem hodnekrat loadovat protože umřela. V okamziku kdy ma malo zivotu, zacne utikat z boje. Pak nekde stoji v rohu a nic nedela. A přitom po cca 20 zápasech, kdy minimalne 3x mela pet zivotu a méně, nepoužila ani jeden stimpack.
Re: Bugy
Posted: Sun Oct 13, 2013 3:39 pm
by Daemon
bruanitos wrote:Když chci plnit úkol pro nájezdníky ve ztraceném městě, tak mám přepadnout karavanu. Problém je že tam jsou 3 strážní karavany, a 5 ghulů (2 v PA). Jedná se o bug?
Nejedná. Náhodou přepadáš karavanu, kterou už někdo přepadá.
fojtik wrote:Tak uz vim proc je Lystra tak slaba. Je zabugovana. Alespon si to myslim. Ona proste nepouziva stimpacky. Když jsem ji získal, dal jsem ji 8 stimpacku. Odehral jsem s ni spoustu zapasu. Musel jsem hodnekrat loadovat protože umřela. V okamziku kdy ma malo zivotu, zacne utikat z boje. Pak nekde stoji v rohu a nic nedela. A přitom po cca 20 zápasech, kdy minimalne 3x mela pet zivotu a méně, nepoužila ani jeden stimpack.
Zkus upravit chování v boji. Ale je pravda, že obecně mají parťáci v boji docela dost svou hlavu. To podědili z Fo2.
Re: Bugy
Posted: Sun Oct 13, 2013 5:33 pm
by Javurek
SPOILER Nevím jestli už to tu bylo, ale jde nějak zabránit zabití Myzraela? Já odstřelil Elizu na 1 ránu ještě předtím než ho ona zabila a poté najednou leží mrtvej na zemi. Je to bug, nebo je tak tak koncipované, že jeho smrti nejde zabránit?SPOILER
Re: Bugy
Posted: Sun Oct 13, 2013 5:45 pm
by Ratman
SPOILER Ne, nejde tomu zabránit. Ale pokuds odstřelil Elysu ještě předtím, tak by mne zajímalo jak. To už bug být může. /SPOILER
Re: Bugy
Posted: Sun Oct 13, 2013 8:06 pm
by Javurek
SPOILER No, jak ti Aran řekne to s tím PC a robotama, tak z dalky jsem jí prostě odstřelil na jednu critickou Chce to vychytat, jak přilezu moc blízko odstřelí Myzraela a začne boj. Ještě k tomu když jí odstřelím, tak zčernala obrazovka a byly vidět jen postavičky až do konce jak je pokec s Aranem.SPOILER
Re: Bugy
Posted: Sun Oct 13, 2013 9:32 pm
by Goblin
Daemon wrote:
fojtik wrote:Tak uz vim proc je Lystra tak slaba. Je zabugovana. Alespon si to myslim. Ona proste nepouziva stimpacky. Když jsem ji získal, dal jsem ji 8 stimpacku. Odehral jsem s ni spoustu zapasu. Musel jsem hodnekrat loadovat protože umřela. V okamziku kdy ma malo zivotu, zacne utikat z boje. Pak nekde stoji v rohu a nic nedela. A přitom po cca 20 zápasech, kdy minimalne 3x mela pet zivotu a méně, nepoužila ani jeden stimpack.
Zkus upravit chování v boji. Ale je pravda, že obecně mají parťáci v boji docela dost svou hlavu. To podědili z Fo2.
Hm. No, zkušenost tu mám jenom s Lystrou a s Vořechem (který se mi, mimochodem, někam nevysvětlitelně vypařil během questu s adopcí šestiprstého děvčátka). Ale Lystra se, ať dělám, co dělám, vždycky chová dost divně (buď uteče a nedělá nic, nebo střílí a nehýbe se, i když má poslední HP)...
Re: Bugy
Posted: Mon Oct 14, 2013 12:22 am
by Gatts
Pes mi fungoval dobre, ale kedze jeho jediny utok je melee (napriek mojej snahe naucit ho so sniperkou) tak cestne zahynul v akcii.
Kira aj Lystra sa by default spravaju divne, ale ked som im nastavil "stoj kde chces + utoc na koho chces" fungovali celkom fajn... az na dva problemy:
kym niekto z nepriatelov neutocil, ignorovali ho (takze bolo niekolko kol, kedy bole neaktivne. Poviete si, vem to das, ale niekedy prave jedno kolo rozhodne o zivote a smrti...teda SAVE a LOAD)
druhy : nevedia odhadnut nebezpecenstvo a tak stoja na mieste (ci dokonca nahanaju toho koho prave nemaju)
ten druhy problem je pre nich smrtelny v pripade ghoulskej hliadky s clenmi nad 10 tajtrlkov.
Druhy problem som riesil "distance = snipe them from distance" .. v kazdom inom boji toto nastavenie sposobi chaos, ale prave v boji na velkom priestranstve im to zachrani zivot.
V podstate ale NPC bojuju statocne, efektivne a maju aj dost zabiti. Nie je to dokonale, ale funguje to. Pohrajte sa s tymi nastaveniami.