Page 13 of 31

Re: Bugy

Posted: Sat Oct 12, 2013 4:20 pm
by Daemon
Javurek wrote:Mám problém s Crimson Caravan, splním první 2 úkoly, ale ten třetí týkající se New Hope už mi nenabídnou. Je to nějaký bug, nebo dělám něco špatně. Protože v minule hře jsem ten úkol normálně dostal a tentokrat jsem pokud vím dělal vše stejně.
Není to bug.

Re: Bugy

Posted: Sat Oct 12, 2013 4:27 pm
by Javurek
Tak v čem je tedy problém? Dělal jsem vše identicky jako posledně.

Re: Bugy

Posted: Sat Oct 12, 2013 5:27 pm
by mixe
Zdravim vsechny tvurce, ale i uzivatele.

Mám prosbu, prdpokladam, ze tabor Ghoulu o kterem jsem se zde docetl je ta "mala" lokace dole vpravo mapy. Tam kdyz prijdu cela lokace ma jen sedou barvu a nic se nenacte a pochvilce me to spadne.

Nejake sollution? diky
Mixe

EDIT: jiz jsem cetl topic o Progeme, ale proste nechapu proc, kdyz jsem tam prisel "drive" a nemohl jsem se dostat dolu jinak nez-li dirou, tak se tam nemuzu dostat .. :(

Re: Bugy

Posted: Sat Oct 12, 2013 5:28 pm
by Lister.Ister
mixe wrote:Zdravim vsechny tvurce, ale i uzivatele.

Mám prosbu, prdpokladam, ze tabor Ghoulu o kterem jsem se zde docetl je ta "mala" lokace dole vpravo mapy. Tam kdyz prijdu cela lokace ma jen sedou barvu a nic se nenacte a pochvilce me to spadne.

Nejake sollution? diky
Mixe
Ne, ta lokace je bug.

Re: Bugy

Posted: Sat Oct 12, 2013 5:32 pm
by mixe
Lister.Ister wrote:
mixe wrote:Zdravim vsechny tvurce, ale i uzivatele.

Mám prosbu, prdpokladam, ze tabor Ghoulu o kterem jsem se zde docetl je ta "mala" lokace dole vpravo mapy. Tam kdyz prijdu cela lokace ma jen sedou barvu a nic se nenacte a pochvilce me to spadne.

Nejake sollution? diky
Mixe
Ne, ta lokace je bug.

Aha dik, v tom pripade nechapu co delam spatne a jak mam pokracovat ve hre dal. Krome Nekillnuteho tabora mutantu a vystrilenych Lovcu nevidim nic co bych mohl delat dal.

Re: Bugy

Posted: Sat Oct 12, 2013 7:45 pm
by feťák8
Mambus wrote:Pro mě jsou karavany taky zabugovány (minimálně Sedit Caravans, ve skupiny Gabriel, Kerry a Vořech).

Při útoku na karavanu sejmu útočníky beze ztrát a když odejdu z mapy, čeká mě v Alberqueque černá obrazovka s hořícím barelem. Když vystřílím i hlídače karavany, obrazovka se načte v pohodě, ale Sedit už mě další karavanu nenabídne (prý jsem karavanu v boji opustil).

Jako provizorní řešení mi funguje hru s černou obrazovkou uložit poslepu (kliknout F4 a pak třikrát ENTER). Když se hra pak načte, už je vše ok. Jediná nevýhoda je, že to pak vypadá, že karavana vůbec do města nedorazila (velitel s výplatou tam není, ani žádný z hlídačů).

Howgh
Díky za tuhle radu!

Goblin wrote:
Daemon wrote:
Goblin wrote:...když ghůly zpopelním pulzní pistolí tak, že jejich inventář se vysype na hromádku s jejich ostatky, pak mezi těmi věcmi leží i talisman obrody. Když pak ale prohrábnu popel, najdu ještě jeden. Ne, že bych si stěžoval... :D
Nějaké konkrétní ghouly? Moc se mi nezdá, že by to bylo závislé na zpopelnění pulzní pistolí.
Šlo o běžnou hlídku Obrody beze zbrojí. Hádal bych, že to tak funguje i u jiných zbraní, které jsou schopné při overkillu nadělat z nepřátel hromádku popela, nebo jiné nesoudržné hmoty, která je oficiálně "nelootovatelná". Já mám ale pouze PP...
Hlásím stejný problém. Když ghoul udělá punkáče, tak jeden talisman normálně leží v popelu a druhý lze sebrat, když se hromada popela prohledá, jako kdyby šlo o "běžnou mrtvolu".

Re: Bugy

Posted: Sat Oct 12, 2013 7:51 pm
by Daemon
feťák8 wrote:Hlásím stejný problém. Když ghoul udělá punkáče, tak jeden talisman normálně leží v popelu a druhý lze sebrat, když se hromada popela prohledá, jako kdyby šlo o "běžnou mrtvolu".
jj, díky za info. Už jsem na to koukal a chyba tam opravdu je. Opravíme. Co se děje:
Při umírání se zdetekuje, jestli nemá u sebe talisman a pokud ne, tak se mu přidá. Jenže když už stačí věci vyklopit kvůli destruktivní zbrani, v tu chvíli talisman už nemá u sebe a přidá se mu tedy druhý.

Re: Bugy

Posted: Sun Oct 13, 2013 2:44 pm
by bruanitos
Když chci plnit úkol pro nájezdníky ve ztraceném městě, tak mám přepadnout karavanu. Problém je že tam jsou 3 strážní karavany, a 5 ghulů (2 v PA). Jedná se o bug?

Re: Bugy

Posted: Sun Oct 13, 2013 2:52 pm
by fojtik
Tak uz vim proc je Lystra tak slaba. Je zabugovana. Alespon si to myslim. Ona proste nepouziva stimpacky. Když jsem ji získal, dal jsem ji 8 stimpacku. Odehral jsem s ni spoustu zapasu. Musel jsem hodnekrat loadovat protože umřela. V okamziku kdy ma malo zivotu, zacne utikat z boje. Pak nekde stoji v rohu a nic nedela. A přitom po cca 20 zápasech, kdy minimalne 3x mela pet zivotu a méně, nepoužila ani jeden stimpack.

Re: Bugy

Posted: Sun Oct 13, 2013 3:39 pm
by Daemon
bruanitos wrote:Když chci plnit úkol pro nájezdníky ve ztraceném městě, tak mám přepadnout karavanu. Problém je že tam jsou 3 strážní karavany, a 5 ghulů (2 v PA). Jedná se o bug?
Nejedná. Náhodou přepadáš karavanu, kterou už někdo přepadá.
fojtik wrote:Tak uz vim proc je Lystra tak slaba. Je zabugovana. Alespon si to myslim. Ona proste nepouziva stimpacky. Když jsem ji získal, dal jsem ji 8 stimpacku. Odehral jsem s ni spoustu zapasu. Musel jsem hodnekrat loadovat protože umřela. V okamziku kdy ma malo zivotu, zacne utikat z boje. Pak nekde stoji v rohu a nic nedela. A přitom po cca 20 zápasech, kdy minimalne 3x mela pet zivotu a méně, nepoužila ani jeden stimpack.
Zkus upravit chování v boji. Ale je pravda, že obecně mají parťáci v boji docela dost svou hlavu. To podědili z Fo2.

Re: Bugy

Posted: Sun Oct 13, 2013 5:33 pm
by Javurek
SPOILER Nevím jestli už to tu bylo, ale jde nějak zabránit zabití Myzraela? Já odstřelil Elizu na 1 ránu ještě předtím než ho ona zabila a poté najednou leží mrtvej na zemi. Je to bug, nebo je tak tak koncipované, že jeho smrti nejde zabránit?SPOILER

Re: Bugy

Posted: Sun Oct 13, 2013 5:45 pm
by Ratman
SPOILER Ne, nejde tomu zabránit. Ale pokuds odstřelil Elysu ještě předtím, tak by mne zajímalo jak. To už bug být může. /SPOILER

Re: Bugy

Posted: Sun Oct 13, 2013 8:06 pm
by Javurek
SPOILER No, jak ti Aran řekne to s tím PC a robotama, tak z dalky jsem jí prostě odstřelil na jednu critickou :) Chce to vychytat, jak přilezu moc blízko odstřelí Myzraela a začne boj. Ještě k tomu když jí odstřelím, tak zčernala obrazovka a byly vidět jen postavičky až do konce jak je pokec s Aranem.SPOILER

Re: Bugy

Posted: Sun Oct 13, 2013 9:32 pm
by Goblin
Daemon wrote:
fojtik wrote:Tak uz vim proc je Lystra tak slaba. Je zabugovana. Alespon si to myslim. Ona proste nepouziva stimpacky. Když jsem ji získal, dal jsem ji 8 stimpacku. Odehral jsem s ni spoustu zapasu. Musel jsem hodnekrat loadovat protože umřela. V okamziku kdy ma malo zivotu, zacne utikat z boje. Pak nekde stoji v rohu a nic nedela. A přitom po cca 20 zápasech, kdy minimalne 3x mela pet zivotu a méně, nepoužila ani jeden stimpack.
Zkus upravit chování v boji. Ale je pravda, že obecně mají parťáci v boji docela dost svou hlavu. To podědili z Fo2.
Hm. No, zkušenost tu mám jenom s Lystrou a s Vořechem (který se mi, mimochodem, někam nevysvětlitelně vypařil během questu s adopcí šestiprstého děvčátka). Ale Lystra se, ať dělám, co dělám, vždycky chová dost divně (buď uteče a nedělá nic, nebo střílí a nehýbe se, i když má poslední HP)...

Re: Bugy

Posted: Mon Oct 14, 2013 12:22 am
by Gatts
Pes mi fungoval dobre, ale kedze jeho jediny utok je melee (napriek mojej snahe naucit ho so sniperkou) tak cestne zahynul v akcii.
Kira aj Lystra sa by default spravaju divne, ale ked som im nastavil "stoj kde chces + utoc na koho chces" fungovali celkom fajn... az na dva problemy:
kym niekto z nepriatelov neutocil, ignorovali ho (takze bolo niekolko kol, kedy bole neaktivne. Poviete si, vem to das, ale niekedy prave jedno kolo rozhodne o zivote a smrti...teda SAVE a LOAD)
druhy : nevedia odhadnut nebezpecenstvo a tak stoja na mieste (ci dokonca nahanaju toho koho prave nemaju)
ten druhy problem je pre nich smrtelny v pripade ghoulskej hliadky s clenmi nad 10 tajtrlkov.
Druhy problem som riesil "distance = snipe them from distance" .. v kazdom inom boji toto nastavenie sposobi chaos, ale prave v boji na velkom priestranstve im to zachrani zivot.
V podstate ale NPC bojuju statocne, efektivne a maju aj dost zabiti. Nie je to dokonale, ale funguje to. Pohrajte sa s tymi nastaveniami.