Ano. I přes svou rozsáhlost a změny je Resurrection stále modifikací Falloutu 2.
Ano, stačí čistá instalace Fallout 2. Resurrection již v sobě obsahuje Fallout 2 patch 1.02 a češtinu. A také High Resolution patch pro změnu rozlišení a engine tweak Sfall přidávající do Falloutu 2 několik zlepšení funkčnosti.
Díky přiloženému High Resolution patch a Sfall funguje vše bez problému i na nejnovějších Windows a je možné si nastavit rozlišení hry včetně širokoúhlého zobrazení.
K dipozici je instalátor, který se o vše postará. Ke stažení je také verzi s manuální instalací, to znamená archiv, jehož obsah stačí rozbalit do Fallout 2 adresáře.
Ne, Resurrection by měl fungovat na všech Fallout 2 bez ohledu na to, odkud ho máte. Vyzkoušeno to máme na Steam, GOG, Level CD, Score DVD a jiných CD/DVD verzích.
Ano, Resurrection Fallout 2 nijak nezmění, ať už ho máte jako čistou instalaci nebo s nainstalovaným Restoration Project.
Uložené pozice nejsou zpětně kompatibilní. Jsou změny, při kterých už Fallout 2 starší pozice neskousne. To je věc enginu, s tím my nic nenaděláme. Takže uložené pozice budou vždy fungovat jen s verzí Resurrectionu, s kterou byly uložené. Při pokusu o načtení pozice z jiné verze hra spadne.
Česká verze vyšla 3. 10. 2013 a anglická 15. 7. 2016.
Resurrection je zadarmo ke stažení z několika zdrojů. Odkazy ke stáhnutí najdete zde.
Nepokládáme za smysluplné vypouštět demo volně stažitelné modifikace běhající na enginu Falloutu 2, který všichni znají. Jestliže se chcete před hraním více seznámit s Resurrectionem, podívejte se na video demonstrující řešení úkolu nebo na trailer.
Časově mezi Falloutem 1 a 2. Lokace Nové Mexiko, tj. východně od rodící se NCR, tedy od mapy Falloutu 1.
Počtem a rozlehlostí lokací asi jako Fallout 1, ovšem počtem úkolů a hlavně možnými způsoby řešení první díl značně převyšuje.
Testeři, kteří měli šanci si Resurrection zahrát jako první, odhadují něco kolem 25 hodin normálního hraní. Stejně jako v původních Falloutech je možné řešit úkoly různými způsoby nebo se dostat k různým úkolům. Herní doba se tak může u každého hráče lišit a stojí za to si hru zahrát víckrát.
Ano, je.
Nejsou. Hlavy by musely být pořádně propracované a dabing profesionální, aby nekazily dojem ze hry, proto jsme se rozhodli do tohoto nepouštět.
Nové karmické tituly jsou a pár nových perků také.
Není. Nejen, že není potřeba, ale především se do stylu a prostředí Resurrectionu nehodí. Jinak řečeno, funkční auto je na postapo svět až příliš velký luxus.
Platidlem jsou stejné zátky jako ve Fallout 1. Mince patří do pozdější doby a do oblasti NCR.
Do umístění a času Resurrectionu Bratrstvo a Enkláva nepatří, takže nebudou. Ale můžete narazit na jiné organizace disponující vyspělou technologií.
Jak je napsáno výše, hra se bude odehrávat v jiných lokalitách než předchozí Fallouty, ale lidé ne vždy zůstávají na stejných místech, tudíž není vyloučené, že potkáte nějaké známé z prvního dílu. Ovšem nebude to žádným pravidlem, takové setkání by mělo být spíše výjimečné a o to víc (doufejme) potěší.
Ano, jsou. Parťáků je méně než ve Fallout 2, ale o to víc propracovanější by měli být.
Ano, ta možnost může nastat.
Není, stejně jako v prvním Falloutu má hra svůj konec, po kterém nelze hrát dál. Má to příběhové opodstatnění.
Takové a podobné věci považujeme za samozřejmosti, bez nichž by to už ani nebyl Fallout.
Resurrection jsme vytvářeli přes 10 let. Všichni jsme na něm pracovali ve svém volném čase.
Děkujeme, jestli nám chce přispět, ale žádnou možnost posílání příspěvků zavádět nebudeme. Na univerzum Falloutu nemáme práva a tak přijímání peněz za modifikaci pro Fallout 2 by nás teoreticky mohlo dostat do právních problémů. Ani bychom nevěděli, jak rozdělit peníze mezi všechny lidi, kteří se na tvorbě Resurrectionu podíleli. A především - pro peníze jsme Resurrection nevytvářeli.
1372 normostran textu (2 471 214 znaků)
80 map
736 skriptů
Hodnoty jsou z verze 1.1. Více o tom, co přesně je započítáno, si můžete přečíst zde.